• Anonym (ts)

lämna tillbaka i butik?

Har beställt kläder på intersports hemsida & ska delbetala detta...men vill lämna tillbaka en del plagg som ja ej är nöjd med, så..går det att lämna tillbaka i butik & få tillbaka pengar över disken eller dras det av på fakturan??

• Svar på tråden lämna tillbaka i butik?
  • Anonym (ts)

hittar inget info alls om det

• Anonym (ts)

Retur i INTERSPORT-butik Kunden har möjlighet att returnera köpta varor som köpts på intersport.se i valfri INTERSPORT-butik. Retur i INTERSPORT-butik är kostnadsfritt. För retur i INTERSPORT-butik krävs att följesedel/kvitto kan visas. Vid retur i INTERSPORT-butik ska du även visa giltig legitimation. Eventuellt bud visar bådas giltiga legitimation. Återbetalning sker direkt i butiken. Returer som är mot Klarna faktura betalas ut kontant. I dessa fall måste dock alltid Klarnas faktura betalas Fakturan är inte (delbetalning) inte fädigbetald, alltså får jag inga pengar tillbaka direkt i butiken? rätta mig om ja har fel?

• lovely89
    Anonym (ts) skrev 2013-08-16 08:13:52 följande:
    Retur i INTERSPORT-butik Kunden har möjlighet att returnera köpta varor som köpts på intersport.se i valfri INTERSPORT-butik. Retur i INTERSPORT-butik är kostnadsfritt. För retur i INTERSPORT-butik krävs att följesedel/kvitto kan visas. Vid retur i INTERSPORT-butik ska du även visa giltig legitimation. Eventuellt bud visar bådas giltiga legitimation. Återbetalning sker direkt i butiken. Returer som är mot Klarna faktura betalas ut kontant. I dessa fall måste dock alltid Klarnas faktura betalas Fakturan är inte (delbetalning) inte fädigbetald, alltså får jag inga pengar tillbaka direkt i butiken? rätta mig om ja har fel?
    Du får tillbaka pengarna av butiken.
  • Anonym (ts)

I dessa fall måste dock alltid Klarnas faktura betalas ??

• LivetSomSofia

Ja, du måste ju fortfarande betala fakturan. Den blir ju inte automatiskt annullerad av att du lämnar tillbaka grejerna i butiken!

• Anonym (ts)

såklart=)

Svar på tråden lämna tillbaka i butik?