• Midnight

Vad ge i doppresent

Som rubriken lyder, vad ger man i doppresent till sin kompis barn?
    Funkar det med kläder? Eller är det tråkigt? 

Jag har panik typ dopet är väldigt snart! 

Mamma till en ängel
  • Svar på tråden Vad ge i doppresent
  • Malima

Jag har köpt boken som heter " Kottens hemlighet". Den har varit väldigt populär. Själv tycker jag om att köpa saker som går att spara- helst då inte kläder( även om
    De går att spara, men det känns inte som samma sak)

• Duckan

Kotten-sagorna är fina böcker, håller jag med om. Böcker är bra, lämna en hälsning i. Om trädgård, fruktträd/bärbuske. Tavla. Kläder är lite trist gåva, ja.

• Midnight

Jag har nämligen köpt lite olika kläder. Har vart utomlands och tänkte det va kul med något som inte alla andra har.  Har också köpt två små askar, min första tand och min första lock.

Duger det tror ni? Jag vet verkligen inte..  

Mamma till en ängel
  • Duckan

Bara för att vi är två som inte skulle ge kläder betyder inte det att mottagaren i ditt fall inte uppskattar det. Låter kul med kläder som inte finns här.

• Pandamamma79

Köpte ett sött halsband och ett par fina inneskor i skinn till mannens syskonbarn.

svinsot.se

Det var väldigt uppskattat. Speciellt när lillan började gå.

• tisteln

Jag har köpt fina fotoramar - alltid varit poppis, inte med "bebis-tema", utan ramar som de kan använda hela livet

Annars böcker, typ Elsa Bescow

• Lillium

Vi fick en bla en miniryggsäck från Fjällräven som har använts hela tiden och det kändes som en lite annorlunda doppresent så det är ett tips Glad

• evelinho

Hittade den här fina tavlan häromdagen:
    www.personligfodelsetavla.se

Man får liksom barnets födelsestorlek i skala 1:1 på väggen! Har själv köpt en till min brorsdotter.

/Eva

• BusGustavs mamma

Jag köpte en jättefin mjukdjursanka med små kläder som kom i en liten påse med broderat namn på och gav till en kompis barn. Köpte den dock i London men har sett att de nu finns i Sverige. Tror de heter Ragtales. Deras gosedjur är verkligen superfina!

• Ankie

Hej, 

Jag gör personliga och unika flaggspel med barnets namn. 

Just nu har jag fem pågående auktioner på Tradera. Se länken till en av dem här nedan. Mina pågående auktioner gäller namnen Julia, Elsa, Alice, Alva och William. Om du är intresserad av någon av dessa namn så är du välkommen att buda på dessa. 
    Om de inte passar så får du gärna återkomma till mig via mitt alias här på Familjeliv för att göra en beställning.

http://www.tradera.com/flaggspel-vimplar-med-namn-till-barnrummet-julia-auktion_342755_196267984

Svar på tråden Vad ge i doppresent