Tjejer det är så här jag känner när ni ignorerar!
Ahh den eviga leken där kvinnan ska spela så svårfångad. Men ur min synpunkt så är det helt enkelt så att du inte är intresserad utav mig. Thats it.
Exempel
En tjej börjar skriva till mig. Jag är verkligen inte intresserad hon är inte min typ då jag känner helt enkelt att hon är snobbig och väldigt dominant och krävande.
Men med tiden så ser jag att hon är detta men har även en skön humor och jag börjar känna att hon är speciell. Hon vill ses bla bla bla men nu vill jag ses. Boom och hon skriver "Jag tror helt enkelt att jag inte är lika intresserad utav dig som du är av mig" Jag lägger av och skriva. Hon kontaktar mig gång på gång på gång. Men hon är inte intresserad påstår hon. Hon vill inte ens vara vänner. Men trots det så skriver hon till mig igen efter fem sex dagar.
Ett annat exempel då! En annan tjej! Jag sitter och skickar iväg en kommentar på Instagram. Hon väljer att ignorera mig där och svarar på alla andras. Dessutom så skiter hon i mitt SMS. Bravo. Sen när jag tar bort henne så säger hon " Men varför?" Jo för att du verkar bry dig mer om vad Josh säger i USA så du kan ju skriva med honom istället.
Exempel tre. Ser vilka bilder mina vänner har lagt upp och bilder jag gillar. Går in och gillar dem och frågar massa. Vem är den där tjejen du gillar alla bilder på? Ja du kanske om du hade läst allt jag skrev till dig så hade du nog kunnat lista ut att det där är min lill syrra.
Men värst av allt är när jag sitter på jobbet, träningen eller i bilen och kan inte svara. Jag blir totalt ignorerad. Det här är ju tjejer i åldern 19-24 som håller på så här. Ni äldre 25-30 ska ha eloge för ni håller en jämn nivå. Dock så verkar ni inte lika attraherade utav en 24 åring student med ett halvtids jobb. Och är ni det så är det för att göra mannen svartsjuk och jag har ingen lust att bli mördad i sömnen.
Kortfattat. När ni ignorerar en kille för mycket så kommer han att lägga av. Har suttit och verkligen kämpat med en tjej som jag tycker mycket om. Men nog ska vara nog. Vi dejtade i tre månader sen la vi av och dejtade igen. Men hon fortsatte ignorera mig. Droppen var idag när hon inte ens hälsade på mig i kassan i Konsum. Hon sa inte ens 235 kr tack! Utan pekade på siffrorna och sa Du kan väl läsa själv!