Vad heter era pojkar?
Behöver inspiration! Har försökt i gravidforumet men det verkar svårt med pojknamn för de flesta, men hälften av barnen är ju pojkar så bevisligen finns det ju pojknamn oxå x) vad döpte ni era pojkar till?
Behöver inspiration! Har försökt i gravidforumet men det verkar svårt med pojknamn för de flesta, men hälften av barnen är ju pojkar så bevisligen finns det ju pojknamn oxå x) vad döpte ni era pojkar till?
Rasmus och Nelix
Johannes, Emanuel och Jonah
Rasmus och Anton.
Är det så? För oss har det varit tvärt om, ganska enkelt med namnen för pojkar men inte kunnat enas om flicknamn. Vår pojke heter Emil - ett av sambons två favoritnamn. Det andra var Anton, helt OK det med, men jag föredrog Emil . Nu väntar vi 2:a barnet och Joel nämndes oss emellan som ett tänkbart alternativ bland andra, vilket sonen genast snappade upp och började kalla bebisen så. Vi gillar också båda Mattias, men jag tänker att det kanske är för mycket 70-tal och kan uppfattas som "gubbigt" av jämnåriga. Kanske kan bli andranamn istället. Blir det en flicka blir det svårt, vi har inte alls samma smak där.
Elliot, Dexter och Hardy
Andra namn vi var inne på till vår trea var Nikodemus och Tristan
Mina heter William och Scott :) var inne på Samuel till yngsta först men sambon ville hellre ha Scott vilket passar kanon!
Min son heter Viktor :)
Mina pojkar heter
1. Harald Dan
2. Sven Egon Valdemar (Egon efter oldefar som dog lite före födseln)
Om trean är en pojk ska han heta
3. Knut Helmer.
Gustav Odin