Kan någon Wordfeuds regler? Talar han sanning?
Jag visste inte var jag skulle lägga upp min fråga jag nu ska ställa. Det är ju inte otrohet det rör sig om men jag hittade som sagt inte vart jag skulle lägga detta.
Jag och min sambo gjorde slut för ett par månader sen. Efter detta har vi bott under samma tak då vi inte hittat nya bostäder förrän nu.
Så här var det iaf:
Vår yngsta son låg och sov i vårt sovrum och vaknade till. jag gick in till honom för att natta om honom. jag satt där en stund. Bredvid mig på nattduskbordet låg mitt ex mobil och efter en stund kom det ett sms och hela mobilen lös upp. jag vet att jag inte skulle tittat eller läst men av ren reflex tittade jag när det lös upp. Då ser jag att det är från en tjej/kvinna och det står kort: Hej! Barnfri idag? Sugen på hett sex?
När jag frågad honom om smset så sa han att det var en gammal tant som han spelat Wordfeud med innan när han och jag var tillsammans och att hon hade börjat skicka en massa snusk?!!!! Det berättade han aldrig för mig då och det sa jag till honom då och då sa han att det inte spelade någon stor roll väl. Han sa att om jag ville se kunde han visa allt och hur hon såg ut osv, för att jag skulle se att det var en tant!
Min fråga är nu! Måste man lägga in någon man spelar Wordfeud med som kontakt i mobilen för att kunna spela? Det måste han ju ha gjort eftersom hennes namn stod i det fältet vem smset är ifrån. Jag har själv aldrig spelat Wordfeud så jag vet inget om det spelet!
Och varför visste hon att han hade barn? Är det något som är relevant i spelet???? INTE enligt mig iaf!!
Finns här någon som kan spelet Wordfeud och kan svara på mina frågor. Iaf angående om man måste lägga in motspelare som kontakt i sin mobil?? Eller ska jag vara orolig för att detta är något som pågått under vår tid då vi var tillsammans??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-18 01:05
Alltså detta hände efter att vi gjort slut!