• Pralin M

Efterlyses: Bra & kunnig BM i södra Sthlm!

Jag blir mer och mer missnöjd med min BM. Hon verkar inte ha koll på nånting och tar en inte på allvar när man ringer. De andra jag har pratat med på samma MVC (Farsta) verkar inte bättre. Jag vet inte, kanske har jag höga krav. Man läser så mkt på FL om folk som får konstiga rekommendationer från sina BM. Finns det nån söder om Stockholm som är nöjd med sin BM? Har ingen lust att gå dit alls längre...
    Obs! detta är bara mina personliga åsikter, jag menar inte att smutskasta Farsta MVC. Det finns säkert några där ute som är nöjda med dem.

• Svar på tråden Efterlyses: Bra & kunnig BM i södra Sthlm!
  • MommysLittleMonster

Jag går på MamaMia på söder, Skanstull, och jag trivs jättebra. Vår barnmorska heter Maria Liljare. Hoppas du hittar någon du är bekväm med!

• tinabollen

Jag går på Ekens Barnmorksemottagning på Söder, är jättenöjd med min BM.

• Fyrabarnsmor

Jag gick också på MamaMia söder med min senaste (född i november -05) och jag kan bara säga TOPPEN! Skulle jag få fler skulle jag absolut gå dit igen, ingen tvekan!!! Ring dit eller gå in på www.mamamia.se

• Pralin M

Tack för alla tips. Ska kolla upp MamaMia!

• Pralin M

Yes! Nu har jag ringt MamaMia på söder och fått tid nästa vecka! Jippi! Ska träffa en BM som heter Ann-Katrin Larsson. Nån som vet om hon e bra?

• Fyrabarnsmor

Hon är jättebra, jag gick till henne första halvan av graviditeten innan jag fick byta till Christina (jag är jättenöjd med dem båda)! Hälsa från Eva och lille Nils så vet hon nog vem jag är!

• Pralin M

Hej Fyrbarnsmor: I tisdags träffade jag Ann-Cathrine. Tyckte hon verkade jättebra och trevlig! Gillade absolut stämningen på MamaMia. Jag är mkt glad att jag bytte. Tack för tipset!

Svar på tråden Efterlyses: Bra & kunnig BM i södra Sthlm!