• Anonym (Stjärtfixerad)

Är det ok att tjata om analsex?

Jag har efter ett halvårs träget frågande lyckats få lyxen att få tillträde till min älskade flickväns allra heligaste, dvs analen. Upplevelsen var precis så himlastormande erotiskt njutbar som jag hade föreställt mig. Detta hade jag aldrig fått uppleva utan idog bearbetning, så jag vill säga att TJAT LÖNAR SIG! Vad tycker ni om att tjata om detta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det ok att tjata om analsex?
  • Anonym (69"-man)

Tjat ska inte behövas! 

• Anonym (Tjej 28)

Så jävla tröttsamt med killar som tjatar om analsex, lita på att tjejen säger nej för ATT HON INTE VILL, och är sexet verkligen njutbart när det sker bara för att man nötit ner tjejens vilja med tjat?

• Rosa Fluff

Respektlösa killar som tjatar om sexuella saker ger jag inte mycket för.. Hade min kille tjatat om analsex hade han åkt ut med huvudet före eftersom det enda jag skulle se när jag tittade på honom skulle vara en idiot som jag fått avsmak för..

• Anonym (tjej)

Min kille tjatade massor om analsex så till slut gick jag med på det för att få slut på tjatet. Han tyckte om det men jag avskydde det. Bleh. Så nu har jag fått uppleva en väldigt osexig upplevelse med min kille som jag alltid kommer sammanknippa honom med och veta att han tjatade till sig det. Sjukt ovärt.

• Rosa Fluff

Sen undrar jag TS varför du enbart skriver att det var underbart för dig? Hur var det för din flickvän? Eller har du inte frågat? Kanske bara din njutning som har betydelse??

• SnowAngel

Nej tjat skall inte behövas oavsett om de gäller analsex eller något annat inom sex..

Isåfall är de bättre att inleda en konversation och diskutera hur man vill göra och sätta upp gränser är man försiktig och lyhörd på sin partner så underlättar ju allt..

Samtidigt måste man respektera om ens partner inte vill oavsett anledning, endel är rädd för att de ska göra ont, andra tycker de är motbjudande, endel har bara för lite kunskap om de! Tips är att läsa på och ta de i lugnt takt. Ta och ge! (Sen är de ju faktiskt killen som har g-punkten där) ska du testa på henne låt henne testa på dig med?! Glidmedel och leksaker?

• Monte

Patetiskt. Kräks

I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • SnowAngel
    Rosa Fluff skrev 2013-08-18 21:10:26 följande:

Sen undrar jag TS varför du enbart skriver att det var underbart för dig? Hur var det för din flickvän? Eller har du inte frågat? Kanske bara din njutning som har betydelse??

Tänkte lite samma som dig?!

Hoppas för ert förhållande att bådas njutning räknas?!
  • cazh82

Tjat överhuvudtaget går fetbort, men speciellt när det kommer till just analsex.

Är grabben inte sugen på att själv ta den i baconrosen så kan han gott knipa brödlådan.

Svar på tråden Är det ok att tjata om analsex?