• Anonym (valkar)

TIPS till er med valkar på ryggen!

Jag har ganska mycket ryggfett och har valkar även när jag inte har BH på mig. Men med BH blir det ju sju resor värre. Så till den milda grad att jag hittills aldrig gått ut utan en kofta på mig, även om det varit ap-varmt. Men i våras löstes alla mina problem när jag hittade en BH som löser detta!
    Jag har, för första gången på X antal år, gått en sommar i linnen och t-shirt. Jag är helt lycklig!! 
    Tänkte att det säkert finns fler än jag som har samma problem o vill tipsa om detta:
    Det är en BH från MissMary, http://www.missmary.se/catalog/bustier_lang_bh/2031/lang_bygel-bh_med_avtagbara_axelband

(nej jag har ingenting med företaget att göra) 

• Svar på tråden TIPS till er med valkar på ryggen!
  • Anonym (Tack)

Tack så mycket för tipset . Ska verkligen beställa en bh.. :)

• Anonym (valkar)
    Anonym (Tack) skrev 2013-08-18 23:21:46 följande:
    Tack så mycket för tipset . Ska verkligen beställa en bh.. :)
    Du kommer inte att ångra dig! Ryggen blir helt släääät Cool jag har försökt med alla möjliga "utjämnare" men ingenting har blivit så bra som detta. Och just att det inte är nåt "mer". Förut har jag ju haft en vanlig BH och sen nåt jättetajt nedanför som halkar upp o halkat ner
  • Anonym (valkar)

Jag skulle iofs kunna tillägga ett liiite litet minus, för min del iaf. Den är lite för lång fram, vilket gör att jag får  vika in den. Det syns inte och det känns egentligen inte heller. Men bara så ni vet!

Svar på tråden TIPS till er med valkar på ryggen!