• Gbgtjej123

Dags för en ego-boost!

Hej FL!

Jag har under en tid varit lite nere och tyckt att både tillvaro och jag själv varit riktigt tråkig. Jag har inte varit deprimerad, bara allmänt grå. Därför kände jag att det var dags att ta tag i min själv och börja älska det jag har! 

Jag har slutat röka, börjat äta bättre (vilket har lett till 3 kg viktminskning) och ändrat mitt tankesätt. Jag känner redan att saker och ting ser vääääligt mycket ljusare ut! Nu var inte tanken att jag ska sitta här och var så himla bra, utan tanken var att hitta små sätt att ego-boosta sig själv. 

Någon som har bra tips på ego-boosting, stora som små?? Kanske unna sig själv någon behandling? Gå på föreläsning?
    Hur har ni gjort för att liva upp det gråa? 

• Svar på tråden Dags för en ego-boost!
  • goteborgemma

Jag har börjat ha en ta-hand-om-mig-själv-dag i veckan då jag bakar bröd, tar ett varmt bad och stänger av mobilen. Sedan får jag ny energi på favoritsolarium i Linné och på den vägen har jag börjat ego-boosta mig så att jag mår bättre på veckodagarna :) tror till o med de har ute ett erbjudande nu fall du vill göra desamma: www.collectiveshopping.se/deal/48d6b472ab8d4fdb801616830ec09cb2

Svar på tråden Dags för en ego-boost!