Tycker människor bra om dig?
Diskuterade denna fråga flitigt med en kompis, det finns folk som alla verkligen tycker om. Sedan finns det dem som är svårare att komma nära. Hur känner du att människor känner för dig?
Diskuterade denna fråga flitigt med en kompis, det finns folk som alla verkligen tycker om. Sedan finns det dem som är svårare att komma nära. Hur känner du att människor känner för dig?
Svar till rubriken: Nej.
Jag vet inte.
Dom flesta tycker om mig
Jag är rätt kinkig och har lite attityd så jag förväntar mig inte och vill egentligen inte heller att alla tycker om mig.
Om faktiskt alla tycker om en är man förmodligen en åsiktskameleont som inte tar ställning för eller emot något viktigt, tycks det mig. Och hur stark en relation är vet man inte förrän man har varit rejält osams om något som båda bryr sig om.
Nope ,har väldigt få vänner och de jag har är som jag...är brutalt ärlig och har aldrig brytt mig om att "linda in" saker i rosa bomull.Dessutom är jag väldigt dålig på empati och är en gnutta känslokall när det kommer till sådant jag inte bryr mig om.
Jag tror det. Men jag vet också vilka som avskyr mig fast de låtsas som ingenting. Och jag håller god min i elakt spel.
Jag vet inte, det är mig fullständigt likgiltigt vad andra anser om mig.
Har alltid haft lätt att prata med folk och respekterar folks åsikter o säger inte att dom är fel bara för jag inte tycker så. trycker inte heller mina åsikter upp i folks ansikten utan frågar folk så svarar jag, ifrågasätter dom så säger jag " de är vad jag tycker, du behöver självklart inte tycka likadant."
vet att de finns folk som har haft förutfattade meningar om mig men när vi väl börjat prata så har de vänt ( dom som berättat de)
Men tror nog att de funnits en och annan smyg hatare.
Men tror dom flesta ändå tyckt jag varit okej