Hur tidigt började ditt illamående i graviditeten?
Du som plussat o mått illa.... Hur tidigt började du må illa och kom det krypande eller överrumplade det dig?
Du som plussat o mått illa.... Hur tidigt började du må illa och kom det krypande eller överrumplade det dig?
För mig kom det krypande....började i vecka 5 med avsmak för mackor och kaffe. I vecka 7 började illamåendet. Inte jättefarligt, som värst spydde jag 1-2ggr per dag, oftast efter frukost när illamåendet var som värst.illamåendet avstannade sen i två, tre veckor för att hålla i sig igen i 3veckor. Sen mådde jag prima!
Började i 6e veckan än har vecka 7 vart värst
Är i v9 nu
Men aldrig på morgonen men fy tex vad jag mår nu :(
V 7 med båda barnen.
Fem dagar efter ägglossning. Tyckte det var en konstig magkatarr som inte gav med sej trots att jag knaprade Novalucol.
Jag började spy redan i v.5
i v.5 och spydde mig sedan igenom hela graviditeten.. riktigt jobbigt
Vecka 5. Är i v 29 nu och mår fortfarande dåligt
Jag har alltid haft illamående som börjat från det att gullkroppshormonet börjat producerats och det har oftast slutat i v13-16. Med mitt femte barn slutade det inte förrän efter förlossningen.
Började denna vecka alltså v.6 urk blir galen :(
V 6 med första, v 8 med andra.
Vecka 8 med första
Vecka 6 med andra
Vecka 5 med tredje
Jag hade ägglossning 23-28 dec (någonstans) och 2 jan så mådde jag otroligt illa. Jag trodde jag var magsjuk. Men ändå fattade jag inte att jag äntligen blivit gravid förren 14 jan.
Jag började att må illa i v. 7 och jag är i vecka 9 nu... För min del är illamåendet värst på morgonen och på kvällen, men ganska ok under dagen...
Jag har knappt någon aptit och är otroligt lättäcklad av mat - lever på Risifrutti, gurka, tomater, äpplen och bananer.
Första barnet (pojke): mådde aldrig dåligt
Andra barnet (flicka): mådde dåligt vareviga dag i 4 månader, sen mådde jag prima
Vecka 10 med första och vecka 4 med andra
och första krypande och andra som en blixt från ingenstans
Med första: v 14
Med andra: mådde lite småkymigt från v 10 ungefär, spydde från v 14 :-/