• Anonym (LPskiva)

Vanligt med hängbröst efter bantning???

Min tjej skall börja banta...............

Är det vanligt med hängbröst efter bantning? Foten i munnen Hon har c kupa idag.

• Svar på tråden Vanligt med hängbröst efter bantning???
  • Anonym (anonym)

Ja, det är det. 

• Anonym (LPskiva)

Jobbigt!!! GråterGråterGråter

• Anonym (anonym)

Hur mycket har hon tänkt sig att gå ner då?

• Anonym (anonym)

Vad är det du inte gillar med hängbröst? 

• Anonym (D)

Om man går ned snabbt så huden inte hänger med så ja.....

• Anonym (LPskiva)

10-15 kg kanske..........

Jo men det är väl jobbigt för henne isf. sedan inte så fint. troligtvis inte så fasta sedan? 

• Anonym (D)
    Anonym (LPskiva) skrev 2013-08-19 15:33:46 följande:
    10-15 kg kanske..........

Jo men det är väl jobbigt för henne isf. sedan inte så fint. troligtvis inte så fasta sedan? 
    Hon kanske föredrar att vara lite lättare framför att ha fasta bröst?
  • Anonym (LPskiva)

Om hon bantar "långsamt" kanske det blir/är bättre?

• Anonym (Bantare)

Beror ju på hur stor TS är från början och hur mycket det var tänkt att gå ner. Om man väger 70 och går ner till 60 så är ju risken rätt så liten, men om man väger 130 och går ner till 70 så är det oundvikligt.
    Så det beror ju på förutsättningarna...

Jag vägde 110 och gick ner till 68, då fick jag mer som tomma påsar, sladdriga bröst med massor med bristningar. Sen lade jag på mig ca 5kg och de satte sig på precis rätt ställe så nu är mina bröst rätt så runda och fylliga igen :D  

• Anonym (D)
    Anonym (LPskiva) skrev 2013-08-19 15:42:22 följande:
    Om hon bantar "långsamt" kanske det blir/är bättre?

Ja, hårdbantning är aldrig en god idé, men det är omöjligt att säga hur hennes bröst ser ut efter viktnedgången, det beror på var hon tappar fett (en del kan vara pinnsmala och ändå få behålla tuttarna, andra förlorar fett jämnt över hela kroppen) och hur hennes hud är (en del har väldigt anpassningsbarn hud, andra inte)

Om hon är väldigt orolig över brösten får du tala om för henne att hon är vacker oavsett

• TheOrp

Hörru TS, det här är ju en win-win-situation!

Du får en smal och snygg flickvän med stora fasta silikonbröst som du betalar åt henne.... Alla nöjda, alla glada! 

• Anonym (LPskiva)
    TheOrp skrev 2013-08-19 15:53:55 följande:
    Hörru TS, det här är ju en win-win-situation!

Du får en smal och snygg flickvän med stora fasta silikonbröst som du betalar åt henne.... Alla nöjda, alla glada! 
    Tyst

Tack för tipset. Gillar inte silikontuttar........ skall vara riktiga saker Skrattande
    Får kanske köpa några bra bh?
  • Anonym (fult)
    Anonym (anonym) skrev 2013-08-19 15:31:06 följande:
    Vad är det du inte gillar med hängbröst? 
    vad man inte gillar med hängbröst? ser ju förjävligt ut. Skulle jag få det skulle jag operera mig iaf
  • Anonym (anonym)
    Anonym (fult) skrev 2013-08-19 16:13:36 följande:
    vad man inte gillar med hängbröst? ser ju förjävligt ut. Skulle jag få det skulle jag operera mig iaf
    Jaha. Jag tycker inte att det ser dåligt ut alls.
  • Anonym (.)

Brösten är väl t.o.m. ofta det som minskar först och snabbast när man går ner i vikt.

• mary jane

Brösten består mestadels av fett, jag tror inte att fett på just det stället blir skonat om man bestämmer sig för att bli av med några kilo.

Svar på tråden Vanligt med hängbröst efter bantning???