Både sambon och hans ex biomamman kör över mig!!
Just nu är jag så jävla förbannad så ni får ha lite översende med felstavningar...
Är så arg så jag kokar rent utav. Lever tillsammans med min sambo och våran dotter. Sambon har även två barn sedan tidigare som han haft vv nu i sommar, har annars vh då han jobbar borta under veckorna.
Sambon skulle ha barnen till igår var det sagt från början då han ska och är och jobbar igen efter semestern. Bor vanlingtvis i samma stad men i sommar har biomamman varit på annan ort och jobbat. Det har varit sagt sen i våras hur umgängest schemat ska nu i sommar och barnen skulle till henne igår söndag. Sambon ringde då upp henne och sa att barnen inte kan vara kvar för att han ska iväg och jobba, hon hade allså tagit på sig extra jobb där hon är nu i sommar utan att checka med oss...
Hon kunde helt enkelt inte komma hem och barnen måste vara kvar hos oss till fredag. Sambon sa som sagt att han ska iväg och jobba och då säger kärringen - jobbar ---- också? Sambon sa dom som det var att jag är hemma och är föräldraledig med dottern... och då sa hon bra då kan barnen vara med henne...
Är så förbannad att kärringen bara tar för givet att vi JAG ska släppa allt för att ta hans om deras barn... checkar man inte först med den andra föräldern innan man tar på sig jobb om man kan ha barnen längre? Trodde jag var självklart.
Sen blir jag bara så förbannad på sambon som bara säger -ja det är sant, hon JAG kan ta barnen....
Överreagerar jag ??? Tycker fan inte det