• MissKali

Vad heter filmen?

Söker en film, det jag kommer ihåg i från filmen är att hon jobbar på med reklam. Hon blir befordrad. Sen har jag för mig att hon ska skriva en artikel om män i kostym. Hon lyckas få ett jobb som hon egentligen inte kan och börjar använda sig utav det hon kan från modebranschen för att fixa sitt nya jobb.

Det här är det jag kommer ihåg från filmen, kan även ha blandat ihop två filmer. Tror hon är blond. Någon som vet??

• Svar på tråden Vad heter filmen?
  • MrsC74

Fast du kanske mixar två filmer. För en viss del låter som shopoholic.

• Cosette
    Beauty & the Briefcase kanske?
    We're all stories in the end. Just make it a good one.
  • MissKali

Svarar er alla, jag kommer ju själv på nu att jag har blandat ihop två filmer, självklart är den ena "Beauty & the Briefcase"  men det är inte den jag tänker på...

Men är har tänkt och tänkt, den filmen jag tänkte på först när jag tänker efter är att reklamtjejen ska hem för hennes brors bröllop. Kvinnan han ska gifta sig med är hennes mobbare från grundskolan.

• MissKali
    MissKali skrev 2013-08-19 22:08:22 följande:
    Svarar er alla, jag kommer ju själv på nu att jag har blandat ihop två filmer, självklart är den ena "Beauty & the Briefcase"  men det är inte den jag tänker på...

Men är har tänkt och tänkt, den filmen jag tänkte på först när jag tänker efter är att reklamtjejen ska hem för hennes brors bröllop. Kvinnan han ska gifta sig med är hennes mobbare från grundskolan.
    You Again är den jag tänker på. Men ska se om det är rätt film :)

Ni måste tro jag är knäpp :P Men jag letar efter en scen när hon blir befordrad. Hon har en outfitt jag ska vissa en kompis... haha :P 
  • VbgAIK

Någon som vet vad filmen heter? Jag och sambon såg den för ett par årsen, men ingen av oss kommer ihåg vad den heter.

Beskrivning: det är en rysare/skräck film som går ut på att en mördare gör olika mord och han lägger upp det via en hemsida, och ju mer som tittar på morden ju snabbare går det. Ett mord som jag minns är, en kille sitter på en stol och blev ner sänkt i ett bad med syra. Jag har för mig att det den sista mordet då är det polisen som jagar som är offret. Men är inte helt hundra på detta.

Svar på tråden Vad heter filmen?