smärta i magen
Hej allihopa!
Jag har ont i min mage, kring äggstockarna på båda sidorna och i mitten av magen mellan ljumskarna. Så det är långt ner. När jag känner lite på båda sidorna längs med ljumskarna ocg neråt så ömmar det, men på vänster sidan är ?tarmen? svullen, om det är den som jag känner.. Men när jag känner där så gör det ont. När jag ska göra nummer 2 så gör det ont, får även gaser men det gör ont att låta dom komma ut.. Springer även och kissar ofta ibland.. Och det molar i magen emellanåt och bak i svanken.. Inte njurarna, längre ner..
Jag har inte ägglossning, har redan haft det. Och jag är inte gravid.
När jag kissar så känns det inte som allt kommit ut, och det gör även lite ont.. Har testat mig för sjukdomar, och hade inget. Har haft urinvägsinfektion för ett tag sedan som jag fick medicin mot, så det gick över. Och det känns inte riktigt som urinvägsinfektion heller. Det svider inte. När jag hade urinvägsinfektion så sved det heeela tiden, även när jag skulle sova så hade svårt att sova. Så har det känts varenda gång jag haft det. Men det känns inte så nu så jag tvivlar på att det skulle vara det.
Jag har fått barn för 9 månader sedan. Inga komplikationer.
Efter förlossningen har mina menssmärtor blivit betydligt smärtsammare. Ibland viker jag mig nästan av smärtan. Inte alltid men ibland. Och då gör det ocksåå fruktansvärt ont att gå på toa.
Någon som kanske vet vad det kan vara?