• Anonym (Fröken)

Videofilma samlag?

Älskar sex. Frågat min kille om han skulle kunna filma våra stunder och sedan redigera ihop något trevligt. Han säger att han ska göra detta men det händer inget. Jag tycker inte det är någon "big deal". Är detta vanligt? Gör ni filmer? Eller är det jag som är konstig?

• Svar på tråden Videofilma samlag?
  • Kung Kisstank

Har också gjort det med ett ex en gång. Problemet var att när vi väl skulle göra det var vi så kåta att vi inte ville avbryta utan bara knulla på riktigt. Att filma själv kräver ju lite och blir lätt distraherande. Då gjorde vi så att vi helt enkelt bestämde att nu ska vi ha "film-sex". Inte så upphetsande men det blev lättare då.

• Anonym (.)

Jag skulle aldrig göra det, oavsett hur stabilt och tryggt förhållandet kändes (är gift och litar helt på min man för övrigt). Det händer alldeles för ofta att såna filmer hamnar på villovägar. Dels av misstag men också pga att folk beter sig illa efter separationer. Det är helt enkelt inte värt risken. Hamnar det på internet stannar det kvar där för alltid.

En av mina vänner hade en del bilder på sin Iphone. Hon tyckte att det var lagom kul sen när den blev stulen. Vetskapen om att bilderna fanns i orätta händer var jobbigare än förlusten av telefonen.

• Smecker

Videofilma samlag? Låter väldigt kliniskt och upphetsande. "Ja, nu är videoinspelningsutrustningen redo, ni kan börja idka samlag så dokumenterar Dr Skinnflöjt och jag. Varsågoda."

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (.) skrev 2013-08-20 10:08:30 följande:
    Jag skulle aldrig göra det, oavsett hur stabilt och tryggt förhållandet kändes (är gift och litar helt på min man för övrigt). Det händer alldeles för ofta att såna filmer hamnar på villovägar. Dels av misstag men också pga att folk beter sig illa efter separationer. Det är helt enkelt inte värt risken. Hamnar det på internet stannar det kvar där för alltid.

En av mina vänner hade en del bilder på sin Iphone. Hon tyckte att det var lagom kul sen när den blev stulen. Vetskapen om att bilderna fanns i orätta händer var jobbigare än förlusten av telefonen.

Därför krypterar man känsligt innehåll. Finns bra gratis-appar för det.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Kung Kisstank
    Smecker skrev 2013-08-20 10:51:33 följande:

Därför krypterar man känsligt innehåll. Finns bra gratis-appar för det.
    Fast om man gör en film så vill väl båda ha tillgång till den och även om man skyddar den för andra så finns ju alltid risken att en bitter separation kan ställa till det ändå.

Bästa i så fall är att filma utan ansiktena vilket vi gjorde. Ingen av oss hade dessutom några speciella kännetecken så det hade inte gjort så mycket om filmen läckt ut.
Svar på tråden Videofilma samlag?