• Mirakel familjen

Kan du virka? Se hit så!

Är du kunnig på virkning? Kanske detta är något för just dig? Det gäller virkade bläckfiskar till för tidigt födda barn här i vårt avlånga land. Jag är ambassadör för ViN:S Neo (Norrköping). Så det är till mig man lämnar eller skickar färdiga bläckfiskar för godkännande, tvättning, paketering och jag levererar dem till Vrinnevisjukhuset i Norrköping när allt är klart. Har redan leverat 11 st. Har snart 5 till som ska bli klara för leverans. Direkt länk till mönstret: www.babydjungeln.se/uploaded_images/mönster-bläckfisk-8-armade-201306021.pdf Det ska vara bomullsgarn eller bambugarn som ej luddar. Ska kunna tvättas i 60 grader. Inga knappar mm på som kan lossna. Tentaklerna får ej vara längre än 22 cm långa. Omkretsen på kroppen får ej vara mindre än 4,5 i dm. De bläckfiskar som ej håller kraven ges över som syskondjur. Mer info finna på www.babydjungeln.se Se även på sidan om det finns en ambassadör i din stad. Tack på för hand!

❤son född 1995❤❤❤dotter född 2010❤
  • Svar på tråden Kan du virka? Se hit så!
  • Tirem

Du som är insatt i det hela... Det är en massa skriverier om att våra Bläckfisken portas från neo! Vad är det som händer? Häller det alla neo i Sverige?

• Mirakel familjen

Än så länge gälle bara i Skåne län. Norrköping tar emot än flera andra gör det oxå. Allt har med att göra att de är rädda för att det ska bildas bakterier. Kan säga som så att det inte har hänt i Danmark där det startade.

❤son född 1995❤❤❤dotter född 2010❤
Svar på tråden Kan du virka? Se hit så!