Blir så irriterad - vill ge igen
Jag är verkligen SÅ kär i killen jag är ihop med sedan ett tag. Han har ALLT ni kan täna er och när vi är med varandra känns allt superbra. Det är bara ett problem.. När han är bortrest (vilket är rätt ofta, inte i jobbet utan med vänner, de gillar att resa och hahan har väl varit iväg 5-6 ggr sedan vi blev ihop) så hör jag knappt av honom. Han svarar kort och ointresserat på mina sms (han påstår att han inte hinner). Sen när det är någon dag innan han kommer hem, ja då passar det, då vill han såklart ses direkt när han kommer hem. Dock känns det som att jag är den som "älskar mest" om ni förstår? Hmm.. Aja.
Kanske ignet problem enligt vissa men jag känner mig ouppskattad då han är borta. Han säger aldrig att han saknar mig, han skriver aldrig nått gulligt sms, eller gör nått sånt. Till saken hör att precis i början, den första resan han var på, då var han SUPERgullig, skickade sms hela tiden och verkligen var på.
Ibland kan det vara så här hemma också. När vi är med varann är han fin och söt, men när vi är ifrån varann, ja då hör man knappt av karln. Och om vi gör det är det på en väldigt "neutral nivå". Detta börjar störa mig. Han tar för givet att jag ska höra av mig och svara när han väl tar kontakt. Och såklart träffas när han kommer hem.
Jag vill på nått sätt ge igen med samma mynt. Skita i att svar när han hör av sig helt enkelt. Är detta barnsligt eller kan det vara bra att dra sig tillbaka lite på den fronten i syftet av att HAN ska börja anstränga sig?
Nån som testat nått liknande?