Sover dåligt, hör röster, trött, håller jag på att bli galen???
Jga har sovit dåligt i några månader och fick allergimedicinen Attarax för det och jag somnar, men sover dåligt, jag svettas floder och vaknar upp flera gånger per natt av att jag är rädd och mår dåligt. Läkaren har sagt att jag ska vara aktiv för att sova bra och jag motionerar, men jag vaknar ändå på natten. Igår så mådde jag riktigt kass hela dagen, jag orkade inte ens ta en runda i motionsspåret som jag brukar, utan cyklade lite istället, var helt kraftlös. Jag hade mått dåligt hela dagen, det kändes som ett rep runt min strupe och jag satt vid min mans dator hela dagen och letade (jag vet att det är helt fel) efter bevis för att han är otrogen, det fanns inte.
Inatt sov jag dåligt, jag vaknade av att jag ville skrika och när väckarklockan ringde och jag låg kvar i sängen så började jag höra en röst inuti huvudet som skrattade åt mig och kallade mig för dum. Det var en otäck mansröst, han pratade med släpig röst och sa negativa saker om mig och ibland så skrattade han. Jag skulle göra frukost och skicka barnen till skolan och höll på att bli tokig av rösten. Jag fick riktigt anstränga mig för att kunna prata normalt med barnen . Nu mår jag ännu sämre för jag förstår inte vad som händer??? Är det någon som vet vad jag ska göra för att må bättre???