Har någon tillägnat en låt till dig?
Som rubriken lyder, hur kom det sig att du tillägnades den?
Jag har varit tillsammans med många musiker som skrivit eget så jag har fyra låtar (tror jag det är) som är till mig.
Menade såklart kända låtar då.
Ja, självklart. Michael Jackson var min pojkvän.
Menade såklart kända låtar då.
Hehe.. en medlem här, kommer inte ihåg vad han hette, skickade denna. Visste inte riktigt hur jag skulle tolka det/den.
Everlast - White Trash Beautiful
">
Jag blir hellre jagad av vargar, nej men har fått flera genom åren, Jeff Healy - Angel och Elvis - Devil in disguise är väl sköna kontraster.
Jag heter Cecilia så jag har nog åtskilliga gånger fått höra "Cecilia Lind" samt låten "Cecilia" av Simon&Garfunkel.
Som kassörska fick jag höra "snabbköpskassörskan" flertalet gånger av en särskild kund som alltid kom o handlade hos mig.
Dessa namndängor har man aldrig kommit ifrån, tyvärr alldeles för många sådana låtar har gjorts i mitt namn.
Min man tillägnade en mening till mig när vi date:ade, som nu är inristad i en ring. Sef 3:17
Boll - min flickvän. Eller ja, ett x (rip) skickade den strax innan han dog och menade väl att det var mig han syftade på haha. Tack? Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Båda kanske.
Alex Kapranos i Franz Ferdinand tillägnade en låt till mig under deras konsert på en festival 2006.