• Anonym (Undrar?)

Suger (el bli avsugen) ni med kondom på?

Hur många av er suger med kondom eller blir avsugna med kondom när ni träffar någon ny och inte vet om den personen har en könis eller inte. Typ ONS eller liknande. 

Gäller alltså bara vid nya/tillfäliga sexförbindelser. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-21 18:31
    Nu var alltså inte frågan huruvida det är äckligt att suga med kondom (el hur det känns att bli avsugen) utan ifall man suger (och/eller blir avsugen) av någon med okänd sjukdomshistoria.

Vad jag eg vill veta är ifall ni suger utan kondom. Borde haft ett alternativ "Avstår från att suga"

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Suger (el bli avsugen) ni med kondom på?
  • Anonym (75)

Har aldrig sugit av ett ONS. Såna övningar gör sig bäst utan kondom och med någon man vet inte har några sjukdomar!

• Anonym (wilhelm50)
    Anonym (Undrar?) skrev 2013-08-20 17:33:52 följande:
    Hur många av er suger med kondom eller blir avsugna med kondom när ni träffar någon ny och inte vet om den personen har en könis eller inte. Typ ONS eller liknande.  Gäller alltså bara vid nya/tillfäliga sexförbindelser. 

Skulle aldrig vilja bli avsugen med kondom
  • Anonym (aldrig)
    Anonym (wilhelm50) skrev 2013-08-20 23:20:31 följande:

Skulle aldrig vilja bli avsugen med kondom
    Jag skulle aldrig vilja suga av någon
  • Anonym (wilhelm50 2)
    Anonym (aldrig) skrev 2013-08-20 23:25:27 följande:
    Jag skulle aldrig vilja suga av någon

varför inte då,
  • Anonym (På)

Alltid med kondom då jag inte vill ha sperma i munnen , även i mitt lång variga förhållande. Tar ej hela in i munnen om inte kondomer är på .

• Anonym (wilhelm50)
    Anonym (På) skrev 2013-08-21 00:35:55 följande:
    Alltid med kondom då jag inte vill ha sperma i munnen , även i mitt lång variga förhållande. Tar ej hela in i munnen om inte kondomer är på .

Låter tråkigt ,underbart att känna tungan mot kuken och ollonet det är himmelsk skönt., med kondom blir det inte samma härliga känsla.
  • keron

Med tanke på hur kondom luktar så vill jag absolut inte ha det i munnen Kräks Har aldrig haft oralsex med en tillfällig förbindelse.

• Smulan 89

Skulle aldrig suga på en kondom Kräks . Har bara sex med min man, så behöver inte fundera på könssjukdomar. Oralsex ska utföras utan kondom eller inte alls för min del.
    Älskar att suga, men som sagt, då är det utan kondom som gäller. 

• Anonym (wilhelm50)
    Smulan 89 skrev 2013-08-21 09:18:30 följande:
    Skulle aldrig suga på en kondom  . Har bara sex med min man, så behöver inte fundera på könssjukdomar. Oralsex ska utföras utan kondom eller inte alls för min del.

Älskar att suga, men som sagt, då är det utan kondom som gäller. 

Härligt sagt tycker jag.
Svar på tråden Suger (el bli avsugen) ni med kondom på?