• FireLady

    13 årig pojke målar naglarna blå till stor släktfest

    Ja, hur ställer ni till att en pojke på 13 vårar målar naglarna till en färg vilket passar skjortan till en större fest.


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 13 årig pojke målar naglarna blå till stor släktfest
  • Lee76

    Han blir säkert inte massmördare när han blir stor om han gör det ð???
    Han är ung, låt honom göra det om han vill, man är bara ung en gång. Sen bli man gammal och vågar ingenting(läs jag).
    Hoppas han får kul ;)

  • Aniiee

    1: Vem bryr sig? Han får väl smycka sig som han vill. Hade han velat ha en vacker särk och en ph had jag kanske höjt på ögonbrynen lite....

    2: Helt ok.  Se ovan.....


    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Murarn

    Mysigt! Jag hoppas att alla mina framtida barn gillar att måla naglarna :)

  • FireLady

    Han ligger i sin säng redan med målade naglar, jag har inga problem med det. Han ville hemskt gärna men var osäker, frågade vilka killar brukar måla naglarna. Listan blev, bögar, transor, de vilka tycker tjejer och killar inte ska vara så olika, emo, punk, goth killar målar naglarna. Så en hel del killar helt enkelt målar naglarna. Har sagt att han har ändå tid att ändra sig i morgon så länge han inte gör det fem minuter innan vi åker.

    Är bara nyfiken på hur folk ställer sig till det utanför mitt hem. Därför frågar jag.


  • Anonym (No biggie)
    FireLady skrev 2013-08-20 22:12:36 följande:
    Han ligger i sin säng redan med målade naglar, jag har inga problem med det. Han ville hemskt gärna men var osäker, frågade vilka killar brukar måla naglarna. Listan blev, bögar, transor, de vilka tycker tjejer och killar inte ska vara så olika, emo, punk, goth killar målar naglarna. Så en hel del killar helt enkelt målar naglarna. Har sagt att han har ändå tid att ändra sig i morgon så länge han inte gör det fem minuter innan vi åker.

    Är bara nyfiken på hur folk ställer sig till det utanför mitt hem. Därför frågar jag.

    Min bror har i alla år (eller ja sedan han var typ 19-20) målat sina naglar... Min bror är nu visserligen gay men inte den som direkt syns som gay, utan de flesta blir förvånade när de får veta.. Han är sobert klädd med jeans eller chinos och kavaj och eller skjorta... Väldigt mainstream klädd (tänk Brothers reklamen) på hans jobb som är ett seriöst kontorsjobb kör han med genomskinligt lack men på helgen brukar han liva upp det hela med någon rolig färg Inget konstigt i det.. Han tycker det är en rolig grej helt enkelt!
  • Ramborg

    Man SKA ta ut svängarna när man är tonåring. Experimentera lite med utseendet. Om killen tycker det är snyggt så är det väl bra.


    42.
Svar på tråden 13 årig pojke målar naglarna blå till stor släktfest