• Kofot

Har du en "bucket-list"?

En bucket-list är en lista med små eller stora saker som du vill göra innan du tar ner skylten och kilar vidare.
    Det kan vara t.ex så enkla saker som att plocka fem stora hallon, eller en större utmaning som klättra baklänges upp för en tall.
    Det är din lista och du bestämmer vad som står på den.

Jag har en. Har du?

Startade en annan tråd också där du kan dela med dig av din lista om du vill
    www.familjeliv.se/Forum-27-420/m70846179.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du en "bucket-list"?
  • Kofot

Jag har en och där står bl.a.
    Köpa husvagn.
    Båtluffa i Grekland
    Ordna en stor släktträff
    Bygga en koja
    Lära mig joddla
    Göra en minnesresa till alla platser som betytt något för mig
    Springa en mil och njuta av det

• Nattsvart

Mina saker på listan ändras jämt, det finns bara en sak som alltid står med på listan :)

• Kofot
    Nattsvart skrev 2013-08-21 09:59:18 följande:
    Mina saker på listan ändras jämt, det finns bara en sak som alltid står med på listan :)
    Min ändras också med jämna mellanrum. Ibland så kommer jag på något som bara måste göras och då lägger jag till det. Ibland så får jag stryka saker från listan och det är alltid kul.
  • Nattsvart

Jag har kunnat stryka många saker från min lista de senaste åren, det är verkligen härligt! Nu är det bara resan och det dröjer länge tills den blir av..

• Kofot
    Nattsvart skrev 2013-08-21 10:18:58 följande:
    Jag har kunnat stryka många saker från min lista de senaste åren, det är verkligen härligt! Nu är det bara resan och det dröjer länge tills den blir av..
    Det är härligt när man får stryka av. Strök en sak igår. Ta upp en spindel utan att skrika. Jag fixade det!
  • Kofot
    Nattsvart skrev 2013-08-21 10:51:47 följande:
    Fasen så bra! :D
    Det kändes gott
Svar på tråden Har du en "bucket-list"?