Magkatarr = graviditetssymptom?
Jag har en liten undran... Jag har haft jätteont i magen i flera dagar nu, det började som magkatarr i lördags, fast nu känns inte längre likadant. Magen känns som en rejält uppblåst ballong, när jag sitter så kommer den nästan i vägen för mig (och jag är inte tjock). Så spänner det hela vägen ut i ryggen... Det är så illa att jag varit hemma från jobbet hela veckan.
Jag undrar nu om någon kan veta vad det är. Skulle inte tro att det är magkatarr fortfarande, jag har känslig mage och ofta katarr, men det håller aldrig i sig så här länge. Jag och min sambo försökte på allvar att bli med barn när jag hade äl förra veckan. Kan det vara ett tidigt grav.symptom? Har hört talas om folk som har halsbränna då de är gravida, men magkatarr..?? Det har jag aldrig hört talas om. Har ni? Hur tidigt kan man få symptom? Jag vet inte exakt när ÄL var, men i slutet av förra veckan, kanske torsdag eller fredag... Låter som väldigt tidigt att få symptom, eller? Skulle vara jättetacksam om någon kan svara.