Bajsade på mig på jobbet - vill dö
För att bespara er detaljer:
- presentation hela dagen
- tidspressat schema som redan var försenat och skapat känslan "vi måste fixa detta idag, vi kan inte acceptera fler småförseningar" i gruppen
- min stolthet att inte vara den som sinkar presentationen
- min stolthet att tro att jag kunde hålla mig längre än vad jag kunde
- alla toaletter var såklart upptagna hela tiden under det korta breaket vid lunch (mat var beställd så alla satt i samma rum och åt)
Innan olyckan var framme hade det börja lukta i rummet, så alla trodde att någon släppt sig och bad en i min grupp att öppna dörren varpå många skrattade. Men jag var cool och professionell och låtsades om som om det inte var jag. Jag visste ju att jag kunde hålla mig tills dagen var klar.
Jag vet att det är mitt eget fel, jag skulle gått ifrån helt enkelt istället för att bajsa på mig i panik. Men alla i gruppen behövdes under hela presentationen, så hade jag gått hade alla tvingats vänta på mig. Plus att jag som sagt var övertygad om att jag kunde hålla tätt, finns inga vuxna som bajsar på sig liksom om de inte lider av magsjuka eller något.
Det här är så fruktansvärt pinsamt och förnedrande att jag inte riktigt vet om ni kan förstå. Jag stack ju hem direkt efter olyckan var framme, och de enda mejl jag fått är från min grupp samt min chef som undrade om jag mådde bra. Men alla måste ju liksom ha fattat vad som hänt, och så är de artiga och frågar om jag mår bra.
Jag vet inte vad jag ska göra, har fortfarande panik för morgondagen. Finns det någon bortförklaring som låter tillräckligt trovärdig, eller ska jag erkänna vad som hände?