Bio Oil - någon som testat?
Någon som testat Bio Oil mot ärr???
Hur funkar den?
Jag har många fula acneärr och tänkte ge bio oil ett försök som det verkar värt det!
Så fult med rosa-aktiga ärr fullt på armarna!!
Någon som testat Bio Oil mot ärr???
Hur funkar den?
Jag har många fula acneärr och tänkte ge bio oil ett försök som det verkar värt det!
Så fult med rosa-aktiga ärr fullt på armarna!!
Undrar jag oxå, har precis köpt en flaska. Hoppas den funkar ????
Har du läst innehållsförteckningen? Eteriska oljor (ringblomma, lavendel, kamomill) tillsammans med mineralolja (paraffin). Lite A och E-vitaminer visserligen.
Men är det så banbrytande? Går det inte att köra ihop en blandning av oljor själv för en billigare peng, dessutom helt utan mineralolja?
Bristningar på magen ????
Det blir frågetecken när jag lägger in smileys som inte finns.
Jag använde det rätt flitigt för några år sen, även på operations ärr, men tyvärr gjorde oljan inte ett skvatt för mig. Rätt dyrt också, i alla fall i USA, tyckte inte det var värt det. Då använder jag hellre mandelolja.
Jag använde bio-oil på magen, låren och brösten under min graviditet för att förebygga bristningar. Tyckte den fungerade jättebra så jag fortsatte att använda den efter graviditeten också. Har bio-oil istället för bodylotion nu efter att jag duschat. Jag blev rekommenderad av en kompis som hade använt det under sin graviditet. Jag köpte min på hudroller.se.