• Anonym (Nörden)

Chattar, finns de fortfarande?

Hej!

Jag är en nörd som undrar om det finns några gamla hederliga chatrum kvar någonstans där ute. Dvs. chatrum som inte är övertagna av kåta, desperata människor utan där folk faktiskt har en konversation. Finns de fortfarande? I så fall var?  

• Svar på tråden Chattar, finns de fortfarande?
  • Anonym (...)

Det undrar jag också..

• Peter 672

hehe rätt svårt just det där med "faktiskt ha en konversation"...

är nog snarare forum där man kan träffa folk med liknande intressen som gäller då.

chattar är det väl fortfarande populärt med såna 1 on 1 video chattar där man slumpas fram en chat partner...

och ja, där faller majoriteten under kategorin "kåta desparata".

• Anonym (Nörden)

Saknar just chattar då de är snabbare än forum. Helst då chattar där man inte åker fast som spammer bara för att man skriver fort.

• Anonym (SS)

Stranger.se - där chattar man med en person i taget. Dock mycket ungt och knepigt folk, men man kan ha tur
    Snyggast.se - Mer som aftonbladets gamla chatt, även en del yngre osv. Men som sagt man kan ha tur

• Anonym (chattande tjej)
    Anonym (SS) skrev 2013-08-21 19:30:19 följande:
    Stranger.se - där chattar man med en person i taget. Dock mycket ungt och knepigt folk, men man kan ha tur
    Snyggast.se - Mer som aftonbladets gamla chatt, även en del yngre osv. Men som sagt man kan ha tur

snyggast.se får man inte vara över 30 om man ska chatta, det står så i reglerna iaf..men det börjar komma dit äldre folk där nu.
  • Anonym (SS)
    Anonym (chattande tjej) skrev 2013-08-21 19:34:28 följande:

snyggast.se får man inte vara över 30 om man ska chatta, det står så i reglerna iaf..men det börjar komma dit äldre folk där nu.
    Ja det missade jag att skriva, är själv under 30 så tänkte inte på det Bra du skrev
    Anonym (SS) skrev 2013-08-21 19:37:54 följande:
    Ja det missade jag att skriva, är själv under 30 så tänkte inte på det Bra du skrev

Glad
    Anonym (chattande tjej) skrev 2013-08-21 19:39:21 följande:

Glad
Svar på tråden Chattar, finns de fortfarande?