• Analoga

Hur mycket är rimligt att ta för en Babybjörn potta?

Använd sparsamt. Fräsch och fin. En sån där med ryggstöd är det.

• Svar på tråden Hur mycket är rimligt att ta för en Babybjörn potta?
  • Analoga
    SuzR skrev 2013-08-21 21:02:09 följande:
    Jag hade köpt den för typ 50 spänn, inte mer

Nja, det tycker jag är för lite.
  • Burberry

Köpte våra två för 5 euro / styck (ca 43kr). De var i nyskick, ena rosa, andra blå.

• Run to the hills
    Analoga skrev 2013-08-21 21:04:18 följande:

Nja, det tycker jag är för lite.
    Du får ändå betänka att det varit kiss och bajs i den. Vad tycker du själv är rimligt och vad är nypris?
  • EJai

Vad gör pottan så unik för jag hade nog max lagt 50 kr. Tror ikeas som funkat fibt här hemma kosta en 20.

• Ettantian

Jag vet att dem är hyfsat dyra i inköp. Men en begagnad potta är nog inte jätte eftertraktad. Tror jag. Max 100:- är min gissning.

• Scratt

Skulle inte köpt en begagnad potta alls, men dom jag sett ute på annons, likadana som du beskriver, har var ute för 50kr oftast

• Analoga
    Scratt skrev 2013-08-21 21:21:03 följande:
    Skulle inte köpt en begagnad potta alls, men dom jag sett ute på annons, likadana som du beskriver, har var ute för 50kr oftast

Har sett att de velat ha 100-150 för Babybjörns pottor på t ex Blocket...
  • Scratt

I de Facebook-grupper som jag har sett pottorna i så ligger dom runt 50-lappen och verkar rätt svårsålda...
    Men om du sett för 150-100 kronor på blocket så försök med det. Lycka till

• EJai

För så lite peng ksndke du kan ha den som gäst potta. Om du känner att du förlorar för mkt på dens värde vid andrahands försäljning

• Baktakt

Jag skulle inte betalt ett öre för en begagnad potta. Däremot fick jag en av en kollega. Den skrubbades och spritades grundligt innan användning.

• EJai

Tänkt på en sak vad gör en potta så otroligt mkt äckligare än en toalett?? Inte fan skrubbar jag en toalett å spritar hos en väninna innan ett toa besök.

• tvetalan
    Analoga skrev 2013-08-21 21:35:48 följande:

Har sett att de velat ha 100-150 för Babybjörns pottor på t ex Blocket...
    Varför frågar du då TS när du uppenbarligen vet svaret själv?
  • Analoga
    tvetalan skrev 2013-08-21 22:08:59 följande:
    Varför frågar du då TS när du uppenbarligen vet svaret själv?
    Ja, därför att jag var nyfiken att höra vad folk vill ge helt enkelt. Det är ju inte säkert att de fått sålt de annonser jag sett.
Svar på tråden Hur mycket är rimligt att ta för en Babybjörn potta?