• Humlan88

Hur länge måste man plugga körkortsteori egentligen? :(

Jag håller på med körkortsteorin, hållt på ca 1 månad mer eller mindre. 
    Jag tycker det är skittröttsamt och det kommer hela tiden nya och nya frågor.

Hur ska man hinna lära sig allt?
    Måste man råplugga varje dag typ 5-6 timmar för att klara det.

Snälla hjälp mig lägga upp en bra pluggplan.

Hur lång tid tog de för er att plugga? ( till alla oss som INTE är supersmarta och bara behöver läsa det 1 gång) 

Jag är inte på körkortonline och pluggar + körskolans tester  Men de är så otroligt mycket,.
    Tveksam på om jag verkligen kommer klara allt :(  

• Svar på tråden Hur länge måste man plugga körkortsteori egentligen? :(
  • Akua

Jag förstår inte riktigt. Är du på körskolan och kör på deras tester på datorn?

• Humlan88
    Akua skrev 2013-08-22 15:04:41 följande:

Jag förstår inte riktigt. Är du på körskolan och kör på deras tester på datorn?

Jag har köpt bonnier trafikskola + körskolans tester
  • Akua

Ok. Men det är väl olika faser där? Typ 5 eller nått och du måste klara godkänt på varje vas typ 4 ggr för att gå vidare till nästa fas. Eller?

• Emelieharri

Jag har mitt teoriprov imorgon. Jag kan inte läsa en bok för bokstäverna flyttar på sig och så tänker hjärnan på något annat mycket roligare. Så jag har endast gjort tester på elevcentralen.se och känner mig verkligen skit nöjd! Jag köpte mitt användarkonto på körskolan och som sagt det har funkat hur bra som helst! Det kanske kallas fusk men jag startade ett prov tryckte på klar utan att fylla i en enda fråga gick igenom alla som då visade fel och läste på, på det viset. Å ja imorgon gäller det och jag känner mig cool lugn. Cool

• IdaKarlsson91
    Hej! 

Skaffa en app! Blir lättare att roligare att lära sig när det är bilder och mer interaktivt. Jag använder bara appar eftersom jag har svårt för att lära mig och tycker att det är tråkigt att läsa körkortsboken. Senast testade Körkort Lätt och tycker att den är bäst av de appar jag har testat hittills. Teoridelen är väldigt lättförståelig och den har väldigt många bra frågor som förklarar hur man ska tänka. 

Här finns en länk www.körkortlätt.se
    Hoppas det hjälper! 

Kram Drömmer
Svar på tråden Hur länge måste man plugga körkortsteori egentligen? :(