Jag har inga intressen och tycker ingenting är roligt...
Hur gör man för att hitta något roligt intresse som man kan ägna sig åt? Jag har provat alla möjliga saker, men tycker inget är så vidare roligt så jag vill ägna mig åt det. Jag har provat gym, löpning, språkkurser, sy kläder, pyssla, måla porslinssaker och korgar, odla i trädgården, gå i skogen, spela golf, hoppa fallskärm, åka slalom m.m.
Kan inte påstå att jag har någon talang för att måla eller göra vackra bakverk även om det jag bakar blir gott. Saknar helt konstnärsådra.
Jag kan inte sjunga heller även om jag tycker att det är kul och hör när andra sjunger falskt eller spelar fel. Instrument är jag inte heller bra på ens om jag öva massor så det går bort det med. Bor för övrigt ihop med en person som har absolut gehör och kan spela allt den hör utan noter...
Har hur mycket tid att fördriva som helst och har inte en aning om vad jag ska hitta på. Slutar mest med att jag ligger på sängen och löser korsord och bläddrar i skvallertidningar.
Pengar är inte heller något direkt problem, så har ni några bra förslag på vad jag kan göra?