• Anonym (Sugenkvinna)

tipps på bra forum och porrsidor för en nybörjar tjej när dä kommer till detta..!

Hej hej!
    Jag har skaffat mej en pojkvän som inte är i närheten av lika kåt som jag är.
    Aldrig varit med om detta innan..?
    Men i ett försök att stå ut och inte göra slut för att jag har för hög drift så tänkte jag utforska å ta hand styra upp mitt eget!

Så hit mä tipps på bra porrsidor och forum!!
    Sexleksaker å tipps som jag kan använda men kanske även få i gång honom?!

Kom igen nu, jag blir glad för alla tips ;)

• Svar på tråden tipps på bra forum och porrsidor för en nybörjar tjej när dä kommer till detta..!
  • motherfucker68
    Anonym (Sugenkvinna) skrev 2013-08-23 02:48:35 följande:
    Hej hej! Jag har skaffat mej en pojkvän som inte är i närheten av lika kåt som jag är. Aldrig varit med om detta innan..? Men i ett försök att stå ut och inte göra slut för att jag har för hög drift så tänkte jag utforska å ta hand styra upp mitt eget! Så hit mä tipps på bra porrsidor och forum!! Sexleksaker å tipps som jag kan använda men kanske även få i gång honom?! Kom igen nu, jag blir glad för alla tips ;)

Hej nyfiket bor du??
  • motherfucker68
    Anonym (mm) skrev 2013-08-23 12:07:26 följande:
    xhamster.com är en bra sida

härligt o runka till:)
  • Anonym (redtube)

redtube.com tycker jag är superbra :) det finns bra kategorier för vilket porr man nu gillar och det läggs upp nya filmer hela tiden :) Jag är förövrigt oxå kvinna ;)

• LH81
    Anonym (redtube) skrev 2013-08-23 12:14:26 följande:
    redtube.com tycker jag är superbra :) det finns bra kategorier för vilket porr man nu gillar och det läggs upp nya filmer hela tiden :) Jag är förövrigt oxå kvinna ;)
    Redtube är en väldigt bra sida. Själv tycker jag att dom har den bästa bildkvaliteten av alla större gratissidor.
  • 100kgpappa

Om du gillar amatörporr, dvs sådant folk filmar/fotar lägger upp själv tycker jag www.zoig.com är riktigt bra! Annars är xhamster bra med, finns något för alla smaker där.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (Sandra)
    Anonym (Sugenkvinna) skrev 2013-08-23 02:48:35 följande:
    Hej hej! Jag har skaffat mej en pojkvän som inte är i närheten av lika kåt som jag är. Aldrig varit med om detta innan..? Men i ett försök att stå ut och inte göra slut för att jag har för hög drift så tänkte jag utforska å ta hand styra upp mitt eget! Så hit mä tipps på bra porrsidor och forum!! Sexleksaker å tipps som jag kan använda men kanske även få i gång honom?! Kom igen nu, jag blir glad för alla tips ;)
    www.zeeme.se kan du både titta på erotik porr och prata med andra om det. :)
Svar på tråden tipps på bra forum och porrsidor för en nybörjar tjej när dä kommer till detta..!