• galenidejj

spökstreck med testlagret?

Hej. Jag undrar om ni fått spökstreck med testlagret någon gång? Gjorde ett test i går och tycker mig se ett mycket svagt streck. Hur ska man tolka det? Vågar man tro på det?

• Svar på tråden spökstreck med testlagret?
  • Jacob2008

Ja ett par gånger, väldigt yydliga sånna med. Men det behöver ju absolut inte betyda att ditt också är det ;) testa med ett cb också. Vilken dag är du på?

• By Starlight

Samma här! Gjordet ett nyss och får ett extra svaaaaagt streck. Trodde jag såg i syne först eller önskade för mkt. Men det är ett svagt svagt streck där...

Har bett min sambo ta med ett clearblue hem från jobbet...

Har du gjort nåt mer test???

Älskade Ellen född 16 nov 2009
  • galenidejj

Ne jag har bara gjort ett. Tänkte jag skulle ta ett i morgon med morgon urin. Dag vet jag inte eftersom jag har jätte oregelbunden mens efter ett utomkvedshavandeskap. Vi har försökt i fyra år nu och blivit besvikna så många gånger. Vågar inte hoppas på något :((. Hur gick det fick sambon med sig något hem?

• galenidejj

Har även jätte spänd mage känns som en gasboll. Någon som haft så förut? Även lite molande värk på vänster sida nere i tjejmagen.

• 022

Jag fick massa spökstreck med testlagret. Tillslut blev jag knäpp o stirra mig blind! Dock va spök väldigt svaga i färgen... Litar bara på clearblue efter alla spök

• fluu

Får ofta det. Är de gråa är det negativt,är de rosa är de positiva även om de är svaga. Oroade ihjäl mig idag pga ett svårtytt spökstreck,men det verkar inte vara något. Hoppas!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • By Starlight

Imorgon bitti ska jag göra clearblue. Har haft is i magen hela kvällen. Ska ta morgonurinen också. Gah! Håller tummarna för dej "galenidej" och för mig. Vi har försökt ett halvår.

Mitt är inte grått..svag svaaagt rosa. Men jag vågar inte hoppas. Men ändå gör jag det.
    Men tror bara det är fel på testet eg och jag kommer gråta floder av besvikelse imorgon.

• galenidejj

Mitt va också svagt rosa/lila. Man vill ju bara ha ett klart svar och slippa undra. Hoppas du plussar i morgon :)) jag kommer också testa i morgon igen så får vi se. Men väntan är såååå jobbig.

• By Starlight

Clearblue säger inte gravid :( Gjorde tedtlagrets också..fortfarande ett svagt andra streck.. Förvirrad..men får väl lita på clearblue. Förtvivlad isf. Enda hoppet är att jag tagit testet för tidigt. Min mens är oregelbunden..pcos.

• galenidejj

Nej va tråkigt. Hoppas verkligen att det kan va ändå bara att det är tidigt. Ska ta mitt test nu.

• galenidejj

Får hoppas på bättre lycka nästa gång. Men håller alla tummar och tår för dig :))

Svar på tråden spökstreck med testlagret?