• Dr Börje

Du/ni som har eller har haft 3-kant (-er)

Från flitigt och ambitiöst studerande av 3-kanter genom den rika källa av matnyttig information och upplysning som internet ger i form av instruktionsfilmer hos diverse "tuber" noterar jag följande:

FFM varianten (2 tjejer och en kille) så håller tjejerna oftast på sinsemellan också innan dom till slut släcker sina eldar genom att bjuda in killen.

MMF varianten (2 killar och en tjej) så håller killarna på med tjejen. Inte med varandra (såvida man inte tagit fel tub och hamnat i bögavdelningen).

Min fråga är således. Ni som praktiserar och har praktiserat detta sätt att vidga vyerna i sängkammaren - hur gör ni?

När ni kör FFM....är det självklart att tjejerna också tar på varandra då?
    När ni kör MMF....är det självklart att killarna bara koncentrerar sig på tjejen (eller tar dom på varandra)?

Eller är det så att ni bryter mönstret?

Berätta....varsågod! 

• Svar på tråden Du/ni som har eller har haft 3-kant (-er)
  • 100kgpappa

Har inte haft 3-kant, men massor med fyrkanter, och det är så. I princip alla par vi träffat så har tjejerna sex med varandra, medans vi killar enbart fokuserar på tjejerna. Dels är det vanligare bland tjejer att vara lite "bi-curios" än bland killar, och det finns även en större social acceptans för det.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • redman

Har varit på trekanter, fyrkanter och större gruppsammankomster. Och min erfarenhet av det är att det är olika varje gång. Ex en FFM trekant så turades tjejerna om med mig, det var aldrig mer än en tjej i sängen åt gången så att säga. En annan gång vet jag inte vems hand eller mun som var på min kropp, ej heller var jag var riktigt...

Så det är helt olika beroende på vilka som är med och hur man vill ha det. Men det är mer accepterat med bi mellan tjejerna än mellan killarna. Men jag har varit i trekant och korsat svärd i fittan utan att det var något mer med det. Skönt upplevelse Btw, även för tjejen som testade det för första gången.

• mice

När jag kört har det väl varit så att ena tjejen blir påsatt och den andra smeker/hånglar med tjejen, och så turas man om lite.. Eller tre tjejer en gång, då var det hångel mellan två och en tredje som smekte/slickade osv. Har ej varit med två killar samtidigt.

• Sigge48

Har bara erfarenhet av MMF och vid de tillfällena så känns det bara självklart och naturligt att alla smeker och smakar av varandra och när kvinnan haft ena mannen i sig och den andra slickat henne så gillas det. Svårt då om man är rädd för att komma åt mannen..   Skrattande 

Svar på tråden Du/ni som har eller har haft 3-kant (-er)