tidigt ultraljud i uppsala?
Är det någon som har erfarenhet av tidigt ul i uppsala? Vart kan man vända sig?
Är det någon som har erfarenhet av tidigt ul i uppsala? Vart kan man vända sig?
Av vilken anledning?
Tror en mottagning heter Carolinamottagningen och sen fanns det en till som jag inte minns namnet på! De hade dock långa väntetider så jag gav upp och for till MamaMia i Sthlm istället!
Iofs kanske de enbart erbjuder VUL på de mottagningarna jag angav i Uppsala, men det blir ju samma sak i slutändan! Har du problem så ring gyn på ackis kanske!
Vi gjorde tidigt vul på linnekliniken i uppsala. Men då hade vi varit där för att få hjälp att bli gravida också. Vet inte om vem
Som
Helst kan boka vul:)
Göran Skarin hette nog han som hade den andra mottagningen..
Jag var till Hanne Carstensen häromdagen. Ringde och fick komma på en återbudstid samma dag. Bara att googla så får du fram nummer, för det minns jag inte.
Har för mig att en kompis gjorde på Studenthälsan!
Jag gjorde i v8 på Ackis men efter IVF så då ingår det liksom. Fostret såg ut som en cashew-nöt med ett litet tickande hjärta! På tis går jag in i v20 o imorn ska jag på rutin-ultraljudet och vårt barn igen! :)
Min vanliga gyn-klinik är Carolinamottagningen som någon nämnde. Kan nog va svårt att få tid där om man inte är patient sen tidigare (bara en gyn, dr Markus) men du kan ju alltid testa!
V. 11+0.
Har ringt till alla privata kliniker i uppsala idag och överallt är det fullt!! :( jag som är så nojig att inte allt står rätt till och vill se hjärtat slå.. ska göra ett sista försök med att fråga barnmorskan om hur jag ska göra..
Studenthälsan! Du behöver inte vara student för att gå dit, jag fick en tid bara några dagar senare när jag ringde.
Vi gjorde tidigt ultraljud i v12 på mamamia i stockholm. alla var verkligen jättegulliga där så de rekommenderar jag!! :) hittade själv ingen passande i uppsala..
sh.uu.se/studentgyn/
Min kompis var där o gjorde tidigt UL fastän hon inte var student utan bara orolig!