• Anonym (s)

Inloggad på fb-chatt mitt i natten när han sagt att han la sig kl 22

Nu blev jag mycket förbryllad. Min kille sedan 5 månader lägger sig alltid tidigt oftast vid 22. Igår skrev han god natt som vanligt vid lite i 22 och nu på morgonen ser jag när jag loggar in på chatten att han varit aktiv för 7 timmar sedan! alltså vid 3-4 på natten stämmer alltid vad det står med tiden där? kan jag fråga honom utan att låta super svartsjuk. Har alltid litat på honom annars...

• Svar på tråden Inloggad på fb-chatt mitt i natten när han sagt att han la sig kl 22
  • Anonym (!)
    Anonym (s) skrev 2013-08-24 09:52:33 följande:
    Nu blev jag mycket förbryllad. Min kille sedan 5 månader lägger sig alltid tidigt oftast vid 22. Igår skrev han god natt som vanligt vid lite i 22 och nu på morgonen ser jag när jag loggar in på chatten att han varit aktiv för 7 timmar sedan! alltså vid 3-4 på natten stämmer alltid vad det står med tiden där? kan jag fråga honom utan att låta super svartsjuk. Har alltid litat på honom annars...
    Nej det stämmer inte alltid. Händer att jag loggar in på chatten och det står att vissa vänner varit aktiva 1 minut sedan. Loggar man ut och in igen kan det stå annan tid. Det är min erfarenhet iaf.
    Fråga honom.
  • Anonym (s)
    Anonym (!) skrev 2013-08-24 09:54:33 följande:
    Nej det stämmer inte alltid. Händer att jag loggar in på chatten och det står att vissa vänner varit aktiva 1 minut sedan. Loggar man ut och in igen kan det stå annan tid. Det är min erfarenhet iaf.
    Fråga honom.

Men hur kan jag fråga det på ett lite avspänt sätt? jag vill absolut inte verka svartsjuk.
  • evvievie

Det kan nog finnas flera förklaringar. Allt från att han inte loggade ut när han la sig till att han faktiskt satt inloggad på Facebook mitt i natten. Vad är det som gör att du känner att det sistnämnda skulle vara ett problem...?

• Scratt

Antingen stämmer det inte eller så var han inloggad då... Han kanske vaknade och hade svårt att somna in så han kikade in en stund... Spelar det ngn roll?

• PerG

Vad är det som säger att han inte lade sig kl 22 och sen vaknade till på natten och fipplade med telefonen och kollade facebook eller nåt?

På vilket sätt innebär det här att du inte kan lita på honom? Det låter faktiskt som att du har lite problem med svartsjuka om du läser in en massa saker bara ur det här...

• Anonym (!)
    Anonym (s) skrev 2013-08-24 09:57:41 följande:

Men hur kan jag fråga det på ett lite avspänt sätt? jag vill absolut inte verka svartsjuk.
    Så bara för att du frågar om han surfade på FB inatt så är du svartsjuk?

Men du, något måste göra att du ser det som avvikande att han skulle vara inne på FB... Misstänker du något generellt?
  • dance
    Scratt skrev 2013-08-24 09:58:15 följande:
    Antingen stämmer det inte eller så var han inloggad då... Han kanske vaknade och hade svårt att somna in så han kikade in en stund... Spelar det ngn roll?

Hur ofta har man inte varit med om det själv liksom? Oräkneliga. Kanske inte just Facebookbesökt pga ej medlem, men det är alltid till datorn/nätet jag tar min tillflykt när sömnen strejkar. 
  • Anonym (s)

Ja oroar mig kanske extra för att vi har inte kunnat ses på snart 3 veckor och så har jag blivit sviken förr av andra pojkvänner. Så jag är väl lite på min vakt...

• lindalinaa

Du har nog problem om du undrar över en sån grej vad han gjorde på facebook mitt i natten...

• Anonym (...)

Jag har märkt att min telefon ibland gör uppdateringar o.s.v. nattetid. Då startar alla sociala medier om och jag loggas bl.a. in på facechatten. Superirriterande eftersom telefonen också då gör en sökning efter nya mail som irriterar skiten ur mig om jag missat att stänga av ljudet.

Koppla av, ingenting blir bättre av att du överanalyserar allt. Är han en skit så blir du i slutänden sårad men mår bättre under tiden och om han är en bra kille så riskerar du att förstöra både för dig själv och för er genom att misstänkliggöra honom.

Svar på tråden Inloggad på fb-chatt mitt i natten när han sagt att han la sig kl 22