Jag kommer få smisk ikväll, tips tack!
Nu är det som så att jag går igång rysligt mycket på att få smisk. Fick det aldrig som barn (så att ni inte tror att det beror på det).
Har under en längre tid försökt att få min man att förstå att han ska dra ner mig över sina knän, men han verkar inte ha varit mottaglig för alla mina hints. Jag har gjort allt det vanliga - putat med rumpan, bettet mig nonchalant och egoistiskt. Att säga det direkt i en diskussion har varit uteslutet eftersom det tar död på halva erotiken för vad smisk är för mig, så då har jag hellre varit utan.
Så nu i morse innan han skulle gå till jobbet (han jobbar helg på ICA) lutade han sig över mig och viskade i mitt öra "ikväll ska du få smisk" medan han gav mig en lätt dask på baken. Jag fylldes av något glädjerus så att jag nästan kissade på mig, fick inte fram ett ord hur som helst pga den plötsliga chocken. Men blev jätteglad såklart!
Grejen är att nu är jag så uppe i varv att jag måste dela med mig! Hur ska jag förbereda mig psykologiskt? Gör det väldigt ont att få smisk (hoppas det, haha)? Kan barnen påverkas negativt om de hör att mamma får smisk? Jag vill liksom inte hålla på och gömma det för dem, men jag erkänner gärna att jag inte riktigt vet hur jag ska förklara när deras oundvikliga frågor dyker upp.
Är bara så jätteglad att han ÄNTLIGEN fattat, ibland mal kvarnarna långsamt, haha! ^^