• HopefaithLove

April!

Hejj! Någon mer än jag som är beräknad i April 2014? Glad  Skriv och berätta, så följs vi åt :)

• Svar på tråden April!
  • HopefaithLove
    Lillasockan skrev 2013-08-26 13:15:09 följande:
    Beräknad till 24 April! Glad Hur mår ni??

Åh grattis! några veckor efter mig! :) 
    Jag ska inte ljuga och säga att jag mår bra, för det gör jag inte!
    Jag mår illa konstant har inte spytt inu men det är på G, trött hela tiden. Uppblåst mage, gasig som attan. Hungrig hela tiden.. har redan gått upp två kilo, så måste börja äta oftare men "mindre" . Hur mår du?
  • Lillasockan
    HopefaithLove skrev 2013-08-26 18:55:44 följande:

Åh grattis! några veckor efter mig! :) 
    Jag ska inte ljuga och säga att jag mår bra, för det gör jag inte!
    Jag mår illa konstant har inte spytt inu men det är på G, trött hela tiden. Uppblåst mage, gasig som attan. Hungrig hela tiden.. har redan gått upp två kilo, så måste börja äta oftare men "mindre" . Hur mår du?
    Åh fy då :( Stackare!
    Ja ännu mår jag relativt bra, mår illa stundvis men det är än så länge hanterbart, har inte spytt än heller Glad TRÖÖÖÖTT som en gnu är jag och har molvärk. Dålig i magen, gaser, rapar hela tiden. Jag är skitäcklig just nu xD

Strunta i vikten ;) Du är ju gravid och behöver inte tänka på det! Välj bara lite nyttigare alternativ som grönsaker om du är småsugen och bra vill tugga på nått ^^ Men stressa inte upp dig för vikten Solig

• HopefaithLove
    Lillasockan skrev 2013-08-26 23:20:33 följande:
    Åh fy då :( Stackare!
    Ja ännu mår jag relativt bra, mår illa stundvis men det är än så länge hanterbart, har inte spytt än heller Glad TRÖÖÖÖTT som en gnu är jag och har molvärk. Dålig i magen, gaser, rapar hela tiden. Jag är skitäcklig just nu xD

Strunta i vikten ;) Du är ju gravid och behöver inte tänka på det! Välj bara lite nyttigare alternativ som grönsaker om du är småsugen och bra vill tugga på nått ^^ Men stressa inte upp dig för vikten Solig

Skönt, ja vem är inte trött hehe! :P ja jag vet, men har gått upp redan två kilo så snabbt haha :P fast jag bara är i vecka nio :P ja jag vet, har köpt hem en hel del grönsaker och frukter, samt lätt yoghurt o så.. :P vilken vecka är du i? :=)
  • Lillasockan
    HopefaithLove skrev 2013-08-27 10:55:50 följande:

Skönt, ja vem är inte trött hehe! :P ja jag vet, men har gått upp redan två kilo så snabbt haha :P fast jag bara är i vecka nio :P ja jag vet, har köpt hem en hel del grönsaker och frukter, samt lätt yoghurt o så.. :P vilken vecka är du i? :=)
    Med min son gick jag upp 5 kg på 6 vckor ;) 
    Jag är i vecka 6, 5+4 Glad Själv? ^^
    Var bara försiktig och banta inte, då utsöndrar kroppen gifter som går ut till din bebis :/    Men grönsaker är ju nyttigt iaf :)
  • Omogen citron
    Lillasockan skrev 2013-08-27 11:23:29 följande:
    Med min son gick jag upp 5 kg på 6 vckor ;) Jag är i vecka 6, 5+4  Själv? ^^Var bara försiktig och banta inte, då utsöndrar kroppen gifter som går ut till din bebis :/    Men grönsaker är ju nyttigt iaf :)

Det stämmer inte alls!
  • Lillasockan
    Omogen citron skrev 2013-08-27 11:26:25 följande:

Det stämmer inte alls!
    Vad stämmer inte? Att man inte ska banta när man är gravid?
  • Jaer82

hej hej

BF 11/4 ...jag har precis tagit mig ur illamåendefasen och har inte gått upp ett gram under mina första 18 veckor. Jag har levt på Gröna äpplen och yoghurt.

Nu kan jag äntligen börja njuta lite av tanken att bli mamma för första gången :D

Svar på tråden April!