• Anonym

Någon bra porrfilm??

Har precis talat med min sambo om att kanske köpa en porrfilm eller ladda hem..Och jag vet ingetnting om detta och undrar om någon kan komma med nått tips på vad som är värt att se..?? Jag vill inte ha nå hård porr..Och inget där man bara ser tjejens bröst skutta fram och tillbaka hela tiden..Om ni förstår.. =)

• Svar på tråden Någon bra porrfilm??
  • Anonym

"the crasch" är en FILM med mkt sexscener, kommer inte ihåg om den var bra eller dålig... bara att dom juffsade typ hela tiden.

• Anonym

Constanc eller något liknande finns det en film som heter... vet att den är producerad på samma bolag som Lars von Trier gör sina filmer.

Sedan brukar Mike Becks filmer vara ganska bra. Dessa är svenska coh inte allt för grova. Har ofta en handling

• Bergling

För några veckor sedan släpptes en film som fått väldigt bra recensioner: Misty Beethoven: The Musical , som är mer en musikalfilm än porrfilm.

Läs recensionen här: www.dvdtalk.com/reviews/read.php

Även filmen Space Nuts har fått bra recensioner där. Bara att söka efter den recensionen uppe till höger på sidan.

Dock finns de bara släppta i USA, så man behöver en regionfri dvd-spelare.

• nina80

Gå in på max hemsida. Kommer inte ihåg sidan exakt med sök på altavista!

De har bra filmer för par. Kommer hem diskret till posten och står bara hf förlag på paketet...

• Anonym

Intressant! Vi är också ute efter något sånt här... Klarar av att se typ 10 minuter på de vanliga p-rullarna. Det blir ju urtjatat när de håller på i timmar utan att någon kommer etc... så robot-aktigt. :-/

Vill ha en mysig film med mjuka scener etc...

• Anonym

the crasch, är det den där filmen då de grejar mkt i bilar etc? Tänder av att krocka etc?

• Anonym

om man inte gillar porr, så behöver man inte läsa tråden...

Svar på tråden Någon bra porrfilm??