• Anonym (Lättklädd)

    Jag jobbar som lättklädd städerska- fråga mig vad du vill :)

    Jag jobbar som lättklädd städerska, frågor och funderingar? :)

  • Svar på tråden Jag jobbar som lättklädd städerska- fråga mig vad du vill :)
  • Anonym (Lättklädd)

    Om det är för kallt så får man naturligtvis försöka kompromissa om temperaturen där man städar ;)
    Fryser man får man arbeta lite hårdare så man håller värmen annars :D

  • Svårt o Sova

    Man undrar lite vad adjektivet 'lättklädd' gör där. Själv var jag lagerarbetande i arbetsbyxor innan jag börja plugga. Trivs du på ditt jobb? 

  • Anonym (Lättklädd)

    Lättklädd städerska = städar i underkläder hemma hos folk som bokar tjänsten

  • hellokill3r

    Hur fick du det jobbet? Vad får du i lön? Vad heter företaget som erhåller tjänsten? Eller är du egenföretagare? Har du isf F-skattsedel? Vad finns det för säkerhet? Har ni tårspray eller överfallslarm?

  • Anonym (Lättklädd)

    Nej massage ingår inte i mina arbetsuppgifter och det är viktigt att kunderna förstår vart gränserna går.

    Jag är egen företagare därmed går ca 50% av inkomsterna till skatt och sociala avgifter etc. Lönen är alltså i slutändan inte så mycket att hänga i granen, men det är ett kul jobb (ej heltidsjobb) ;)