• Anonym (njutning)

Vad njuter ni av killar????

Har varit tillsammans med en underbar man på alla sätt och vis nu i ett år.

Vi har ett UNDERBART sexliv och jag njuter varenda sekund för han gör så mycket för mig.

Nu skulle jag vilja veta vad ni killar njuter av (förutom att bli avsugna - för det gör jag redan) - men skulle vilja överraska honom med njutning - Så killar berätta. 

• Svar på tråden Vad njuter ni av killar????
  • traveler

Att känna tjejens hand på kuken

• Anonym (CL)

En tjej som tar för sig och inte bara ligger där och är tråkig. Som inte förväntar sig att mannen skall köra på och hon bara ligger där.

Som vill samspela. Knulla.

Är hon dessutom tight så är man i himmelriket.

• Anonym (njutning)

Ja men allt sånt görs redan :) vi har kryddat det hela lite med piska, handklovar, binda (dock en snäll variant av alla tre) och vi njuter till max, båda tar och ger. VI har sex minst en gång om dagen men oftast en två tre gånger. Men jag skulle vilja göra något helt nytt något han inte förväntar sig...... 

• Anonym (CL)
    Anonym (njutning) skrev 2013-08-27 10:08:08 följande:
    Ja men allt sånt görs redan :) vi har kryddat det hela lite med piska, handklovar, binda (dock en snäll variant av alla tre) och vi njuter till max, båda tar och ger. VI har sex minst en gång om dagen men oftast en två tre gånger. Men jag skulle vilja göra något helt nytt något han inte förväntar sig...... 

Jag blev paff en gång när en tjej jag träffade hade varit ute på krogen men sina väninnor..jag hade duschat, somnade i sängen med handduken runt om mig. Vaknar av att hon smeker min rumpa med sin tunga ett tag. Vände på mig och hon började suga av mig..

Sen hade vi sex...

Man måste liksom inte göra så mycket (ta detta rätt nu) "konstiga" saker, speciella saker. Sex är bra, och det som iaf jag gick igång på är att hon var inställd på att ha kul. Få mig att njuta. Precis så kände jag inför henne också och då behöver man han ha gungsex eller flera tjejer/killar samtidigt...det är när det börjar gå utför som man börjar tänka så som många här för. Nya kickar, mer extremt...

Detta är min högst personliga åsikt som JAG tycker stämmer.
  • Anonym (njutning)
    Anonym (CL) skrev 2013-08-27 10:14:53 följande:

Jag blev paff en gång när en tjej jag träffade hade varit ute på krogen men sina väninnor..jag hade duschat, somnade i sängen med handduken runt om mig. Vaknar av att hon smeker min rumpa med sin tunga ett tag. Vände på mig och hon började suga av mig..
    Sen hade vi sex...
    Man måste liksom inte göra så mycket (ta detta rätt nu) "konstiga" saker, speciella saker. Sex är bra, och det som iaf jag gick igång på är att hon var inställd på att ha kul. Få mig att njuta. Precis så kände jag inför henne också och då behöver man han ha gungsex eller flera tjejer/killar samtidigt...det är när det börjar gå utför som man börjar tänka så som många här för. Nya kickar, mer extremt...
    Detta är min högst personliga åsikt som JAG tycker stämmer.
    Jag tar det rätt *ler* - men kryddningen är mest för att testa och se om det finns grejer utöver det vanliga som man kan njuta av då jag innan min nuvarande sambo bara haft killar som ville ha det over and done with, dvs missionären och rida typ. Och har konstaterat att det fanns hur mycket njutning som helst att få på många olika sätt, inkl "vardagssexet"  - 
  • Anonym (Lisa)

Jag överraskade min älskare en gång med att smeka mig själv till orgasm framför honom, eller rättare sagt grensel över honom. Han säger att det är bland det häftigaste han varit med om...

Ánnars är det väl kanske enklast att fråga honom om han har någon fantasi han skulle vilja vara med om att genomföra...? Vet du något han skulle gilla?

• traveler
    Anonym (njutning) skrev 2013-08-27 09:55:50 följande:
    Har varit tillsammans med en underbar man på alla sätt och vis nu i ett år.

Vi har ett UNDERBART sexliv och jag njuter varenda sekund för han gör så mycket för mig.

Nu skulle jag vilja veta vad ni killar njuter av (förutom att bli avsugna - för det gör jag redan) - men skulle vilja överraska honom med njutning - Så killar berätta. 

En modig grej skulle ju kunna vara att smeka hans prostata men det är ganska avancerat och kräver en del förarbete
  • ander25k
    Anonym (Lisa) skrev 2013-08-27 10:49:00 följande:
    Jag överraskade min älskare en gång med att smeka mig själv till orgasm framför honom, eller rättare sagt grensel över honom. Han säger att det är bland det häftigaste han varit med om...

Ánnars är det väl kanske enklast att fråga honom om han har någon fantasi han skulle vilja vara med om att genomföra...? Vet du något han skulle gilla?
    Vart med om det en gång och det är en 10 -poängare
  • Frankk

Att bli överaskad, någon som bryter mönstret. Tex oväntat säger på bilsemestern, ska vi köra in här och knulla. Eller på festen, ska vi gå iväg. Någon som inte bara suger kuk mekaniskt som en robot utan uttnyttjar de erogena zonerna som finns. Det är skillnad på att suga och och visa att hon älsar att suga kuk, iaf låtsas. Kreativ, busig. Någon som retar, frestar en. Sexuella anspelningar. Gå runt utan trosor och håna en. Anal går alltid hem. Alla killarmänniskor har väl lite olika preferenser så fråga vad som är intressant eller testa dig fram och läs responsen.

Den tyngsta sorgen är att inse att vi själva är enda orsaken till alla våra motgångar.
  • Anonym (My)

Men varför frågar du det? Vem bryr sig liksom vad som är skönt för killarna? Allt är väl skönt för dom....bara dom får doppa så är dom nöjda. Krångla inte till det i onödan  

Svar på tråden Vad njuter ni av killar????