Vi som fått våra små från tråden "Vi som väntar syskon aug 2013"
Här kommer nu den nya tråden för oss som hängt i "Vi som väntar syskon i augusti 2013".
Här kommer nu den nya tråden för oss som hängt i "Vi som väntar syskon i augusti 2013".
Var inte med i den första tråden men hänger gärna i denna om jag får? fick en dotter 11 aug och har en son på 3 år
Skriver här trots att min lilla inte är ute än men så lägger sig tråden bland mina favoriter
Lägger till
Jag är gärna med, även om bebisen inte har kommit ut ännu... :)
Var inte med i förra tråden men fick en dotter för fyra dagar sedan. Barn nr tre. Man blir ju mer och mer kär i det lilla livet för var dag som går..!
Lägger oxå till mig här...
Hej hej :)
Skulle fixa en lista där man kan skriva upp namn på barnet och datum men; hur gör jag det? Som en ny tråd och så länk i TS eller? Oteknisk är bara förnamnet ;)
Vi verkar iaf ha fått en liten magbebis :( skrik 3-4 kvällar i rad nu, ett par timmar i stöten där inget annat än att bära duger. Greta är 18 dagar idag och får helt klart tillräckligt med mat, hade gått upp 350 g på 6 dagar!
Nollåtta och kakmonster; klart ni ska vara med, välkomna!
Ionna: Skönt att hon går upp så bra i vikt.
Vi ska till BB på kontroll och PUK-test idag. Ska bli spännande att se vad lilltjejen väger som hon äter och bajsar... Tror att det var 10 bajsblöjor igår.