• het som chili

Svart/Brun VS Vit kuk

Som mulatt har jag ett flertal fått skamliga förslag enkom för att jag har en svart/brun kuk, och visst kukar kan variera sig visuellt, en del är raka, andra är putar uppåt, en del har blottade ollon och andra har förhud. Men om ni kvinnor fick lägga en röst - bara rent visuellt, på vilken färg på kuken är mest upphetsande, oavsett om det är i verkligheten eller i din fantasi.

• Svar på tråden Svart/Brun VS Vit kuk
  • whybother

Vit. Allt annat går bort.

• het som chili
    whybother skrev 2013-08-27 17:46:42 följande:

Intressant, att du väljer bort allt annat. Tack för svar dock!
  • Smulan 89
    whybother skrev 2013-08-27 17:46:42 följande:

Kunde inte sagt det bättre själv. Det ska vara en vit kuk för min del.
  • Anonym (Missy)

Spelar ingen roll, har aldrig sett en svart dock. Sålänge jag gillar personen den sitter på så är jag nöjd.

• Anonym (klo)

Inte rosa/kritvit iaf eller röd... Blä.
    Och allra helt omskuren eller halvt omskuren. Sladdrig äcklig förhud går bort. 

• Plaskaren

Det är väl mer än själva organet som spelar in.

Jag går igång lite extra på mörka kvinnor, men det kanske är mer för att det varit ett 20:1 förhållande mellan ljusa och mörka partners i mitt liv. Och det har ingenting med färgen mellan benen att göra däremot ansikte, bröst, rumpa och resten av kroppen.

• het som chili
    Anonym (Missy) skrev 2013-08-27 18:00:38 följande:
    Spelar ingen roll, har aldrig sett en svart dock. Sålänge jag gillar personen den sitter på så är jag nöjd.

Jag lägger inga aspekter i varför man bara tycker om vita, utan det jag var ute efter är rent visuellt. Men jag håller med dig f.ö.
  • Ganyca

Svarta och omskurna. Ju mörkare desto bättre. Sedan jag upptäckte en sådan första gången har jag sårt att förlika mig med annat. Klart det skulle funka, men får jag välja så Solig

• het som chili
    Anonym (klo) skrev 2013-08-27 18:06:59 följande:
    Inte rosa/kritvit iaf eller röd... Blä.
    Och allra helt omskuren eller halvt omskuren. Sladdrig äcklig förhud går bort. 

Har sett ett par rosa genom åren i duschen, ett par nästan blåa ollon vill jag minnas och tänkte - vilken tur jag har att min inte ser sådär läskig ut...Men smaken är som ... Tack för svar
  • het som chili
    Ganyca skrev 2013-08-27 18:14:27 följande:
    Svarta och omskurna. Ju mörkare desto bättre. Sedan jag upptäckte en sådan första gången har jag sårt att förlika mig med annat. Klart det skulle funka, men får jag välja så Solig

Vilken härlig kommentar - glad att du upptäckt oss
Svar på tråden Svart/Brun VS Vit kuk