• Onea

Butiker man aldrig sätter sin fot i igen! (fysiska eller på nätet)

Hej, 
    Som rubriken lyder tycker jag att det skulle vara intressant att höra om vilka butiker ni är missnöjda med och inte kommer tillbaka till och gärna varför. 

• Svar på tråden Butiker man aldrig sätter sin fot i igen! (fysiska eller på nätet)
  • Petrol

Den där rymdiga klädkedjan som finns, där det hänger planeter, speglar, fan och hans moster och spelas nån mild electro historia typ.

Jag blir helt desorienterad av de affärerna och jag är allvarligt rädd för att om jag någonsin går in där utan min sambo eller annan äventyrslysten pålitlig person så skulle jag förmodligen aldrig hittat ut igen.

• SockerStinn

Style & fun stuff aktar jag mig för efter att ha hört fler blivit lurade där (betalat varor i förskott som aldrig kommit) 

• LillaJag06

En butik i Kalmar som säljer lite "dyrare" kläder. ( beror nog på vem man frågar men men)

Detta är en händelse för några år sedan och jag var då tonåring.

Jag och min kusin gick in i butiken som så många gånger tidigare, vi hade precis kommit från skolan och hon skulle köpa ett par jeans.

Butiksägaren fick syn på oss och börjar följa efter oss av okänd anledning men vi kände oss förföljda och ut-tittade.

Vi är av utländsk härkomst men födda i Sverige om det spelar någon roll.

Min kusin provade i alla fall ett par jeans medan surgubben stod utanför provrummet för att se så vi inte snodde något :/

Hon betalade med en tusenlapp bara för att trycka det i hans ansikte och sen dess har vi inte varit där.

Detta är lite mer än 10 år sedan och hans beteende har satt djupa spår hos oss.

Vi kände oss så ledsna och kunde inte för allt i världen förstå vad vi gjort.

• Mys mymla

500 olika sorters godis butik.
    Fick höra av en som jobba där att de plockade godis utan handskar och tömde tillbaka plockat godis i påsar ner i askarna igen.. Blev lätt äcklad

• LillaJag06
    Mys mymla skrev 2013-08-27 20:39:28 följande:

500 olika sorters godis butik.
    Fick höra av en som jobba där att de plockade godis utan handskar och tömde tillbaka plockat godis i påsar ner i askarna igen.. Blev lätt äcklad

Ush! Vart ligger det?
  • Aileen Allannah

Har aldrig varit där, men butiken i Göteborg som nekade den rullstolsburna killen att komma in hoppas jag att ingen jäkel går till i fortsättningen.

• Onea
    Aileen Allannah skrev 2013-08-27 20:55:05 följande:
    Har aldrig varit där, men butiken i Göteborg som nekade den rullstolsburna killen att komma in hoppas jag att ingen jäkel går till i fortsättningen.
    Vilken butik är det du talar om?

Och fy vad äckligt med godiset, kanske bäst att köpa färdigpackat! 
  • Aileen Allannah
    Onea skrev 2013-08-27 20:58:37 följande:
    Vilken butik är det du talar om?

Och fy vad äckligt med godiset, kanske bäst att köpa färdigpackat! 
    Jag kommer inte ihåg vad den heter, det stod i Aftonbladet häromdagen. Någon klädbutik som säljer kläder enbart för tjejer.
Svar på tråden Butiker man aldrig sätter sin fot i igen! (fysiska eller på nätet)