• 12345678

    Mammaledig i sundbyberg ?

    Hej!
    Då det inte finns någon mammagrupp för oss med fler barn, skriver jag här :)
    Träffar gärna andra mammor i sumpan för promenader, fika mm. Spelar ingen roll om du har 1,2,3 eller fler barn! Själv har jag två tjejer, en på snart 5 och en på 2 månader. Hör av dej om du har lust att ses! :) 

  • Svar på tråden Mammaledig i sundbyberg ?
  • SandyD

    Åh, en sån här tråd har jag själv funderat på att starta, är också hemma med mitt andra barn och tycker att det är lite tråkigt att man inte har någon mammagrupp att hänga med den här gången
    Bor i Solna precis på gränsen till sumpan och har också två tjejer; en som blev fem i somras och en som är sju veckor idag.
     Vart i Sundbyberg bor du?
       

  • 12345678

    Hej! Ja, det är trist att det inte finns nått för oss... verkar som många önskar det. Roligt att du svarar :)
    Bor i lilla Alby , så det är nära ! :)
    Kanske kan ta en promenad nästa vecka ? Några fler som är sugna från Sumpan / Solna ?

  • SandyD

    Ja då är det ju ganska nära Var ju lite roligt att våra tjejer är så nära i ålder också  
     
    Tar gärna en promenad nästa vecka någon gång, hoppas att vädret blir lite bättre igen än det har varit idag

  • Fru Hussain

    Hej,

    Jag skulle gärna träffa fler föräldrar!
    Jag är hemma med min dotter på 2månader och så har jag en son på dagis som blir 2 åf i november. Bor i huvudsta så rätt nära Sundbyberg.

  • idals

    Hej! Jag har en son på 7 månader och vi träffas gärna också, vi bor i Solna. :)

  • linoca

    Hej! Jag är mammaledig med min son på snart 7 månader. Vi skulle gärna ses för en promenad! Vi bor i centrala sundbyberg. Finns det några som fortfarande kollar den här tråden? / Caroline

Svar på tråden Mammaledig i sundbyberg ?