• MamToHolly

    ARG! lurad av Biljettshopen.se!!

    Usch jag är så arg!
    Min pojkvän fyller 30 snart och älskar Motörhead, så jag gick in å googla på nätet och hitta biljetter på en sida. Jag bokar dem, 2 st. Bra sittplatser, riktigt bra så jag känner mej jätte nöjd!
    På sidan där jag beställer står det ingenstans att det är andrahands biljetter jag köper! Det står att de säljer andrahands biljetter när ev evenemang är utsålda!
    Jag får hem biljetter med ett annat namn och adress.
    Detta skulle ju vara en present från mej, inget jag köpt i andra hand från nån annan! Vill ha mitt namn på biljetterna.
    Dessutom tar dessa ut en avgift på 700kr extra för att jag köpte biljetterna hos dem!
    Jag har hört av mej till dom men de säger bara att de inte reklamerar!
    Nu vill jag sälja dessa biljetter å köpa direkt från ticnet själv ist.
    Om nån är intresserad säljer jag dessa för 1000kr.

  • Svar på tråden ARG! lurad av Biljettshopen.se!!
  • MamToHolly
    viseversa skrev 2013-08-30 08:55:29 följande:

    Vadå går det inte att använda dom när det står ett annat namn på?


    Instagram...LOVALOVISA
    Jo det är fullt fungerande biljetter. Men kändes så tråkigt bara när jag hade förväntar mej att ge honom något från mej..
  • Meus Veritas

    Fast vadå det är ju ändå från dig och presenten blir väl inte mindre uppskattad för att det står nån annans namn? Du skriver ju att platserna är riktigt bra, är det värt att ge upp den för att få rätt namn?

  • viseversa
    Meus Veritas skrev 2013-08-30 09:10:09 följande:
    Fast vadå det är ju ändå från dig och presenten blir väl inte mindre uppskattad för att det står nån annans namn? Du skriver ju att platserna är riktigt bra, är det värt att ge upp den för att få rätt namn?
    håller med. 
    Instagram...LOVALOVISA
  • Ellie

    Det är väl bara att förklara för honom vad som hänt. Jag tror att han förstår att det ändå är från dig, och inte från dessa okända människor.

  • Cherry on top

    Skulle du få sålt biljetterna så nämn aldrig för honom att du köpt biljetter till hans favoritband och sen sålt dem, tror det är mycket värre än att ge biljetter med någon annans namn på.:-S

Svar på tråden ARG! lurad av Biljettshopen.se!!