• Linslusen04

Badkläder, fråga angående gällande bikinitrosa!!

Jo men jag undrar, om ni prövar ett plagg precis efter ni har duschat, och ni inte är nöjd med detta plagg, skulle ni lämna tillbaks det då?
    Tänkte ha provat med något under, men glömde. Tycker ni att jag kan skicka tillbaks plagget ändå?! Eller tycker ni jag ska behålla det?! Jag funderar på att behålla, trots att jag inte kan ha plagget, för att jag glömde ha något under, och känns då lite fel att behålla, för tänk om dem inte tvättar upp plagget innan dem skickar det till någon annan.. Då blir det ju lite äckligt att ha något någon annan haft på sig.
    Skulle bli tacksam för svar!
    Med vänlig hälsning, Linslusen04

• Svar på tråden Badkläder, fråga angående gällande bikinitrosa!!
  • Fia 28

Får du ens skicka tillbaks det då? Det brukar oftast inte gå att returnera trosor och sådant.

• elyse

Bad- och underkläder brukar inte gå att returnera. 

• Linslusen04

Dem sa att det gick, men antar att det nog skulle va med något provat under ;) Opps!!

• Mandelsassa

Äsch skicka tillbaka, man använder inte innan man tvättat kläderna iaf så vad spelar de för roll. Tror knappast att du är den enda som glömt.

Men fanns de inget plast i grenen? Finns de på bikini trosor, iaf i vissa butiker

• Linslusen04

Jo det fanns plast. Men frågade på Ellos för säkerhetens skull ;) tur att dem har e-mail, så man slipper ta sådana här känsliga/skämmsiga frågor på telefon :) Lite pinsamt att säga, att jag inte provat med något under, tycker jag allt ;)

Mandelsassa skrev 2013-08-30 11:06:41 följande:
    Äsch skicka tillbaka, man använder inte innan man tvättat kläderna iaf så vad spelar de för roll. Tror knappast att du är den enda som glömt.

Men fanns de inget plast i grenen? Finns de på bikini trosor, iaf i vissa butiker

Svar på tråden Badkläder, fråga angående gällande bikinitrosa!!