• Underlig

Skoskåp?

Har en massa skor och tänkte kolla med er om ni vet nåt bra skoskåp eller annat användbart.

• Svar på tråden Skoskåp?
  • Lisa T

Det finns skoförvaring som man hakar fast på baksidan av en dörr, t ex en garderobsdörr. Själv har jag skohyllor i tyg som fästes i garderobsstången. Alla i familjen har var sin, och de tar inte alls mycket plats. Mina köpte jag på Åhlens.

• FrökenFräken1

Ikea har platta stående plastskåp som man sätter på varandra. Får plats ca2- 3 par i varje, perfekt för trångbodda själar! Vi köpte vita o satte på sidan av hallgarderoben- man tänker inte på att de är där.

• meya

Vi köpte vårt på Jysk. Det är i plåt och har fyra skåp på varann och det får plats två par i varje skåp... Jättefint! fast det var ett tag sen vi köpte det...

• Underlig

Nån som har skoskåpet klack? Finns på mio...

• Det ljuva livet

Vi har köpt en garderob (36*50*239cm) på ikea. I den är det bara skoställ.. Får plats med måååånga skor i den !

Mamma³
  • Underlig

Värsta supermamman: hur djupt är det, helst skulle vi hittat nåt som var så lite djupt som möjligt för vi har en smal hall...

• Det ljuva livet
    Det är 36cm djupt! 50cm brett och 236cm högt.
    Mamma³
  • Underlig

Skulle vara perfekt, ska kolla på hemsidan om jag hittar det, antar det är pax?

• Underlig

Hur många skor får ni plats?

• Det ljuva livet

Vi har sju skohyllor och fyra trådbackar i skåpet. Killarnas skor är ju lite mindre så det får plats rätt många av dom . Ska få plats 2par skor/hyllplan. Sen har jag skor som inte används i trådbackarna.

Kan fota om du vill !

Mamma³
  • Underlig
    Jättegärna, oh så gulligt av dig!
  • Det ljuva livet

Ska bara ladda batterierna till kameran först ! Hojtar när jag lagt in bilder!

Mamma³
  • Det ljuva livet

Nu finns det bilder !

Mamma³
  • Underlig

T

Jag tycker det skulle bli jättefint hos oss me men han var inte lika sugen, synd för honom jag ska nog själv ner till ikea i maj

• Underlig

Jag har just bestämt att det blir en sån, får se om han vill va me och bestämma vad slags träslag det ska va

Passar perfekt där vi bor och ännu bättre dit vi kanske sen ska flytta.

• Underlig
    Dom verkar ha slutat göra skohyllorna i 35 djupa hyllor
Svar på tråden Skoskåp?