böld i anus..?
Hej, detta har INTE uppstått efter rövsex eller dyligt ifall någon skulle tro det.
som sagt har jag fått en liten knöljävel alldeles intill analöppningen.. ungefär som en liten fingerspets som sticker ut där, ganska mjuk. inte som en "kulle" utan mer en joystick som sticker rätt ut ca 1,5 cm.
berättade problemet för flickvännen som bad mig ringa till helsocentralen dirrekt, men jag vill gärna inte låta någon annan lägga fingrarna emellan mina skinkor. det får så vara den sista utvägen om det blir ett måste.
efter ett evigt tjatande lät jag flickvännen ta en närmare titt i mitt anus med en topps att peta med. hon förklarade att den hade en annan färgton än skithålet, ganska mörk. svart/blå aktig. går att trycka in den ganska lätt men kommer ut som en fjäder igen.
känns ungefär som en öm finne när jag trycker på den, kan ibland sticka till när jag hostar . känner av en minimal smärta när jag kniper. ( det gör inte "ONT" i något utav fallen).
någon som har en aning om vad i helvete dehär kan vara? blir ju orolig att man fått cancer i baken eller dyligt. googlat lite på det men får inte riktigt något svar på min fråga.
ingen som haft något liknande? och om någon kan tänkas veta vad det är så är jag oerhört tacksam för tips hur fan jag blir av med skiten.