• Anonym (fia)

Vad använder ni till leggings? (ni som använder det)

Ja som rubriken lyder. Tycker ni man kan ha leggings och en tröja bara? Eller måste man ha en kjol/klänning?

• Svar på tråden Vad använder ni till leggings? (ni som använder det)
  • Omogen citron

Jag använde det till kjol eller klänning. Jag ser leggings som underkläder, så jag skulle aldrig bara ha det och en tröja.

• Anonym

En tunika eller långt linne /tröja som täcker rumpan ser en del som har en vanlig kort tröja och har leggings som tom är lite genomskinliga och förstår mig inte på det.

• Bibbidi

Nej man kan inte bara ha leggins och en tröja ... Leggins är som tjockare strumpyxor, man går inte bara i en tröja och strumpbyxor. Man har tex kjol eller shorts över. 

• MonkeyLover

"Leggings are not pants, cover your ass!"

Vad som helst som täcker rumpan, oftast klänning eller en tunika har jag!

Wilhelm 2011 Bebisar 2013
  • linnea1977
    MonkeyLover skrev 2013-09-02 11:16:18 följande:
    "Leggings are not pants, cover your ass!"

Vad som helst som täcker rumpan, oftast klänning eller en tunika har jag!

Word!
  • madeleine82

Har också saker som går ner över rumpan. Alltså inte bara en tröja, det ser inte bra ut alls.

• linnea1977

Fast shorts är INTE snyggt ovanpå leggings. Inte ens en trådsmal, kalvbent tonåring kommer undan med det. Det ser rätt å slätt billigt ut. Alltså inte pengamässigt utan smak- och stilmässigt.

• SamsonS

Tunika eller klänning har jag. Skulle inte få för mig att gå utanför dörren i leggings med en tröja som inte täcker rumpan!

• Anonym (fia)

Tack för svar! Skrattande

Svar på tråden Vad använder ni till leggings? (ni som använder det)