Vad är det med mig ? Humörsvängningar & utbrott :(
Jag vet inte vad det är med mig. Mitt humör går i vågor och jag år ofta utbrott, jag vet inte hur jag ska förklara men lite kort nu när jag skriver från iPad: jag oroar mig ofta för allt, blir det inte som det är bestämt blir jag oroad och arg. Jag har ofta dalar i humöret, antingen är jag glad och positiv och ska ordna upp med skola, jobb, träning osv eller så dippar det nedåt och jag känner mig värdelös, gråter i timmar, känner att jag knappt klarar av att jobba och hoppar av utbildningar... Så här funkar jag och det är ständigt en kamp i mitt mående. Min sambo blir självklart lidanden då jag i en dipp period kan skrika på han, anklaga han för att allt är hans fel. Såklart är han ALLDLES för snäll så han tröstar och tröstar när jag gråter i timmar, kommer med mat när jag inte orkar laga mat ( har även ätstörningar ) Orkar inte må så här och jag här provat gå till en psykolog som bara tjatar om kbt metoder vilket jag absolut inte behöver, jag känner mig på riktigt helt jävla störd :( jag döljer allt för alla så det är bara min sambo som förstår mina svårigheter att ex jobba eller försöka mig på en utbildning, andra ser bara att jag hoppar på och av en massa kurser och tror Tt jag är allmänt lite lat av mig, men sanningen är att jag mår riktigt dåligt i perioder :(